بانک‌ملی ۶۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌ملی ۶۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد بانک‌‌ملی ایران در هشت ماه ابتدای امسال بالغ بر ۶۲۰هزارو۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، این بانک در ۸ ماه ابتدای سال‌جاری، بیش از یک‌میلیون‌و۲۹۰ هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض‌الحسنه، […]

بانک‌ملی ۶۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

بانک‌‌ملی ایران در هشت ماه ابتدای امسال بالغ بر ۶۲۰هزارو۳۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب عقود مختلف به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، این بانک در ۸ ماه ابتدای سال‌جاری، بیش از یکمیلیونو۲۹۰ هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض‌الحسنه، مضاربه، فروش اقساطی، جعاله، خرید دین و… تخصیص داده است.

مشارکت مدنی بیش‌ترین میزان تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور، ۷۱هزارو۱۳۶ فقره تسهیلات به ارزش ۲۱۵ هزار و ۵۸ میلیارد ریال پرداخت شد.

همچنین بالغ بر ۴۹ هزار و ۳۴۱ میلیارد ریال تسهیلات مضاربه در ۶۰هزارو۹۳۲ فقره به تجار و بازرگانان و ۱۸ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال تسهیلات خرید دین در ۷هزارو۳۴۱ فقره به صاحبان کسب و کار و بنگاه‌های اقتصادی پرداخت شده است.

بانک‌ملی ایران از ابتدای سال‌جاری تا پایان آبان ماه نیز ۲۸۷ هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات در قالب عقد قرض‌الحسنه به ارزش ۳۸ هزار و ۲۷۹ میلیارد ریال و ۵۷۷ هزار و ۷۰۲ فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی به ارزش ۲۰۱ هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.