افتتاح مدارس و خانه بهداشت در روستاهای خراسان‌جنوبی به همت بانک انصار

افتتاح مدارس و خانه بهداشت در روستاهای خراسان‌جنوبی به همت بانک انصار به همت بانک انصار دو مدرسه در روستاهای خونیک‌بازشهر درمیان و لخشک‌نهبندان و یک خانه بهداشت در روستای فنود ازشهرمود(سربیشه) احداث و تحویل اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان‌جنوبی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

افتتاح مدارس و خانه بهداشت در روستاهای خراسان‌جنوبی به همت بانک انصار

به همت بانک انصار دو مدرسه در روستاهای خونیک‌بازشهر درمیان و لخشک‌نهبندان و یک خانه بهداشت در روستای فنود ازشهرمود(سربیشه) احداث و تحویل اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان‌جنوبی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک انصار، قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی بانک انصار در راستای اجرایی کردن سیاست‌های محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم و مساعدت به اقشار آسیب‌پذیر اقدام به ساخت مدارس و خانه‌های بهداشت در استان‌های کم‌برخوردار کرده و در استان خراسان‌جنوبی ۴ طرح ساخت مدارس و ۳ باب خانه‌های بهداشت را به مورد اجرا گذاشته است.

در مراسم افتتاح دو مدرسه یک کلاسه در روستاهای خونیک باز و لخشک نهبندان رییس دفتر امور فقهی و مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و حمایت‌های اجتماعی این بانک و مدیران استانی و شهرستان‌های فوق حضور داشتند و طی مراسمی این مدارس را افتتاح کردند.