قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از بانک شهر

قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از بانک شهر عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با اشاره به رشد جمعیت در کلان‌شهرهای جهان گفت: در حال حاضر چگونگی افزایش تأمین مالی شهرداری‌ها برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان حایز اهمیت است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ژان دو پلسیس«Jean […]

قدردانی عضو سازمان جهانی اسکان بشر از بانک شهر

عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با اشاره به رشد جمعیت در کلان‌شهرهای جهان گفت: در حال حاضر چگونگی افزایش تأمین مالی شهرداری‌ها برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان حایز اهمیت است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ژان دو پلسیس«Jean Du Plesiss» با تأکید بر نقش بانک شهر در حمایت از شهرداری‌ها و کمک به توسعه خدمات‌رسانی به شهروندان، گفت: این حمایت‌ها در شرایط کنونی شایسته قدردانی است.

عضو ستاد اسکان بشر سازمان ملل متحد با بیان این‌که امروز دیگر کلان‌شهر‌ها نمی‌توانند با استفاده از روش‌های سنتی شهر‌ها را مدیریت کنند، افزود: برخورداری از خدمات مناسب در کلان‌شهر‌ها خواست شهروندان است.

ژان دو پلسیس با اشاره به همکاری گسترده بانک شهر با مدیریت شهری کلان‌شهر‌های ایران، افزود: خوشبختانه این همکاری باعث توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر‌ها و افزایش خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان شده است.

وی با تأکید بر این‌که فقر شهری از مشکلاتی است که شهروندان کلان‌شهر‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: در راستای تعاملات گسترده مدیریت شهر‌ها با حامیان مالی قوی و زمینه‌سازی مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، قطعاً شاهد توسعه بیش از پیش شهر‌ها خواهیم بود.