نقش بانک‌شهر در افزایش مخاطبان نمایشگاه‌های کتاب استانی

نقش بانک‌شهر در افزایش مخاطبان نمایشگاه‌های کتاب استانی نماینده مجلس شورای‌اسلامی گفت: بانک‌شهر در مسیر توسعه فرهنگی برنامه‌های مطلوبی داشته است و نمی‌توان نقش آن را در افزایش مخاطبان نمایشگاه‌های کتاب استانی نادیده گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، اردشیرنوریان با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت جدی بانک‌شهر از برگزاری نمایشگاه‌های […]

نقش بانک‌شهر در افزایش مخاطبان نمایشگاه‌های کتاب استانی

نماینده مجلس شورای‌اسلامی گفت: بانک‌شهر در مسیر توسعه فرهنگی برنامه‌های مطلوبی داشته است و نمی‌توان نقش آن را در افزایش مخاطبان نمایشگاه‌های کتاب استانی نادیده گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، اردشیرنوریان با بیان این مطلب اظهار کرد: حمایت جدی بانک‌شهر از برگزاری نمایشگاه‌های کتاب مراکز استان‌ها در ۳ سال گذشته نشان از توجه جدی مسؤولان این بانک به توسعه فرهنگی دارد.

وی افزود: بانک‌شهر طی این سال‌ها توانسته هر سال نسبت به بروزرسانی برنامه‌های خود برای توزیع سریعتر و مطلوب‌تر بن‌کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب با هدف ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اقدام کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن، خاطر نشان کرد: این بانک در توزیع بن‌کارت‌های یارانه‌ای خرید کتاب نمایشگاه‌های کتاب مراکز استان‌ها نسبت به بانک‌های قبلی عملکرد موفق‌تری داشته است.

نوریان در ادامه تصریح کرد: به دنبال ارایه خدمات مطلوب بانک‌شهر در نمایشگاه‌های کتاب مراکز استان‌ها استقبال عمومی از این رویداد فرهنگی بسیار بالاست و این مهم، در افزایش فروش کتاب و به دنبال آن در بالا رفتن میزان سرانه مطالعه و بهبود فرهنگ کتاب و کتابخوانی نقش مستقیم ایفا می‌کند.