افزایش تقاضای وام بانک‌ها را دچار مضیقه کرده است

مدیرعامل بانک‌ملی افزایش تقاضای وام بانک‌ها را دچار مضیقه کرده است مدیرعامل بانک‌ملی گفت: میزان تقاضای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به سال قبل ۳برابر شده و این موضوع بانک‌ها را که تکالیف زیادی را بر دوش دارد دچار مضیقه کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، محمدرضاحسین‌زاده […]

مدیرعامل بانک‌ملی

افزایش تقاضای وام بانک‌ها را دچار مضیقه کرده است

مدیرعامل بانک‌ملی گفت: میزان تقاضای تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی نسبت به سال قبل ۳برابر شده و این موضوع بانک‌ها را که تکالیف زیادی را بر دوش دارد دچار مضیقه کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، محمدرضاحسینزاده در نشست استانی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل افزود: فعالان بخش‌خصوصی به واسطه سال‌ها فعالیت در امور تجاری و اقتصادی دارای تجارب ارزنده‌ای در ارتباط با تولید، صادرات و مراوده با کشورهای مختلف بوده و به خوبی می‌توانند راه خود را برای گذر از شرایط تحریم پیدا کنند.

وی اظهارداشت: هرچند کشور به واسطه تحریم‌ها در شرایط خاص قرار دارد اما با کمک به بخش‌خصوصی می‌توان تحریم‌ها و تهدید‌ها را به فرصت مناسب برای رونق تولید، کسب‌وکار و صادرات تبدیل کرد.

او با بیان این‌که در این شرایط کشورهای همسایه از گزینه‌های مناسب برای انجام صادرات می‌باشند، افزود: مناطق مرزی در کنار داشتن ظرفیت‌های مناسب برای ورود گردشگران خارجی از امتیاز ویژه‌ای نیز جهت صادرات برخوردارند.

مدیرعامل بانک‌ملی ایران در قسمت دیگری از سخنان خود مشکل اساسی واحدهای تولیدی کشور در شرایط کنونی را نیاز به دریافت تسهیلات سرمایه در گردش ذکر و یادآوری کرد: به همین خاطر فشار زیادی روی بانک‌ها و به خصوص روی بانک‌ملی ایران وجود دارد.