۱۸۷۸،توسعه خدمات لیزینگ در اولیت کاری مؤسسه کوثر

توسعه خدمات لیزینگ در اولیت کاری مؤسسه کوثر مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر در هفدمین هم‌اندیشی سراسری معاونین و مدیران این مؤسسه اعلام کرد: در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسعه خدمات لیزینگ و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات یکی از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی در سال جاری است. به گزارش مناقصه مزایده،‌ مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر […]

توسعه خدمات لیزینگ در اولیت کاری مؤسسه کوثر

مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر در هفدمین هم‌اندیشی سراسری معاونین و مدیران این مؤسسه اعلام کرد: در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی توسعه خدمات لیزینگ و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات یکی از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی در سال جاری است.

به گزارش مناقصه مزایده،‌ مدیرعامل مؤسسه اعتباری کوثر با اشاره به سیاست دولت تدبیر و امید و بانک مرکزی در راستای کاهش نرخ تورم و به تبع آن کاهش نرخ سود در نظام بانکی کشور تأکیدکرد: با توجه به کاهش همزمان نرخ تورم و سود باید فاصله نرخ جذب با مصرف منابع در نظام بانکی رعایت گردد به نحوی که نرخ جذب منابع، پایین تر از مصرف منابع نباشد.

 

نایب رییس هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کوثر در نشست خبری در حاشیه این هم‌اندیشی نیز گفت: اعطای وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد منحصر به فرد‌ترین خدمت کوثر در نظام بانکی است.