۱۸۷۹،بانک توسعه صادرات تسهیلات ارزی می‌دهد

بانک توسعه صادرات تسهیلات ارزی می‌دهد مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: تا کنون ۷۶ طرح در ۲۷ کشور توسط این بانک اجرا شده و پس از حذف تحریم‌ها تقاضا برای اجرای طرح‌های بیش‌تری داشته‌ایم. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی صالح‌آبادی در گردهمایی صادرکنندگان و تشکل‌های صادراتی کشور گفت: تسهیلات بانک توسعه صادرات منجر به اجرای ۷۶ […]

بانک توسعه صادرات تسهیلات ارزی می‌دهد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: تا کنون ۷۶ طرح در ۲۷ کشور توسط این بانک اجرا شده و پس از حذف تحریم‌ها تقاضا برای اجرای طرح‌های بیش‌تری داشته‌ایم.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی صالح‌آبادی در گردهمایی صادرکنندگان و تشکل‌های صادراتی کشور گفت: تسهیلات بانک توسعه صادرات منجر به اجرای ۷۶ طرح خدمات فنی، مهندسی در ۲۷ کشور شده است.

به گفته وی، بانک توسعه صادرات به عنوان تنها اگزیم بانک کشور با عاملیت صندوق توسعه ملی، به طرح‌های صادراتی تسهیلات ارزی پرداخت می‌کند.

 

صالح‌آبادی افزود: از سوی دیگر سرمایه در گردش صادراتی نیز به صورت ارزی و ریالی و اعتبار خریدار به شرکت‌های صادرات خدمات فنی مهندسی تعلق می‌گیرد. مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به تخصیص تسهیلات به صادرات خدمات فنی، مهندسی بیان کرد: معمولاً پروژه‌ای خارج از کشور در مناقصه‌ای برنده می‌شود یا دولت خارجی به شرکت‌های ایرانی پروژه‌ای را اعطا می‌کنند، در این شرایط بانک توسعه صادرات تسهیلاتی به شرکت‌های خدمات فنی مهندسی ارایه می‌کند که دولت کشور مورد نظر متعهد بازپرداخت تسهیلات است.