اقدامات هوشمندانه بیمه ایران در کنترل و مدیریت بحران کرونا

اقدامات هوشمندانه بیمه ایران در کنترل و مدیریت بحران کرونا از زمان پدیدار و آغاز بحران شیوع ویروس کرونا، بیمه ایران با تشکیل ستاد ویژه‌ای، اقداماتی اساسی در زمینه ‏حوزه کسب‌وکار و برنامه‌های حمایتی از یک‌سو و اقدامات درون سازمانی از سوی دیگر به اجراء گذاشته ‏است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بیمه […]

اقدامات هوشمندانه بیمه ایران در کنترل و مدیریت بحران کرونا

از زمان پدیدار و آغاز بحران شیوع ویروس کرونا، بیمه ایران با تشکیل ستاد ویژه‌ای، اقداماتی اساسی در زمینه ‏حوزه کسب‌وکار و برنامه‌های حمایتی از یک‌سو و اقدامات درون سازمانی از سوی دیگر به اجراء گذاشته ‏است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌بیمه ایران، برخی از مهم‌ترین اقدامات ستاد مقابله با کرونا بیمه ایران به شرح زیر است:

تمدید الکترونیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث اتومبیل بیمه‌گذاران بدون دریافت حق بیمه به مدت دو ماه؛

پرداخت تمامی‌ هزینه‌های درمان مرتبط با ویروس‌کرونا از محل بیمه‌نامه‌های درمان گروهی؛

اضافه کردن پوشش بیمه‌ای بیماری کووید۱۹ به تعهدات بخش بیماری‌های خاص بیمه‌نامه‌های زندگی؛

افزایش مدت اعلام خسارت بیمه‌گذاران از پنج روز به ۳۰ روز در راستای کاهش ترددها و حفظ سلامتی مردم؛

پرداخت و واریز به‌موقع صورتحساب و هزینه‌های ارسالی بیمارستان‌ها و مراجع درمانی کشور؛

عدم اعمال جرایم دیرکرد اقساط بیمه‌گذاران بیمه‌نامه‌های زندگی بدلیل شیوع ویروس کرونا؛

برقراری مدل تعلیق در بیمه‌نامه آتش‌سوزی و سایر بیمه‌نامه‌ها به‌جای فسخ بیمه‌نامه‌ها؛

اجرای موفق طرح بزرگ «سپاس از حافظان سلامت» به منظور حمایت همه‌جانبه بیمه‌ای از کادر درمان کشور؛

ارائه تسهیلات ویژه به حدود ۱۲۰۰۰ شبکه نمایندگی بیمه ایران و تعویق بدهی آنها بابت فروش اعتباری