خطاهای واحدهای صنفی ناشی از عدم آموزش‌های تخصصی است

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان خطاهای واحدهای صنفی ناشی از عدم آموزش‌های تخصصی است مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با پایش بازار به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از خطاهای صنفی که انجام می‌شود به دلیل عدم آموزش تخصصی و صحیح به متصدیان واحدهای صنفی است. به گزارش ایمنا، جوادمحمدی‌فشارکی […]

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان

خطاهای واحدهای صنفی ناشی از عدم آموزش‌های تخصصی است

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با پایش بازار به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از خطاهای صنفی که انجام می‌شود به دلیل عدم آموزش تخصصی و صحیح به متصدیان واحدهای صنفی است.

به گزارش ایمنا، جوادمحمدی‌فشارکی طی بازدید رییس مجمع نمایندگان اصفهان از مجموعه بازرسی و نظارت اصناف استان، اظهار ‌کرد: با پایش بازار به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از خطاهای صنفی که انجام می‌شود به دلیل عدم آموزش تخصصی و صحیح به متصدیان واحدهای صنفی است.

وی تأکید‌کرد: براین اسای بر آن شدیم که با اجرای طرح آموزشی به متصدیان، در مرحله اول بازرسی‌ها، به جای تشکیل پرونده و ارسال به اداره کل تعزیرات حکومتی، تذکر همراه با آموزش را داشته باشیم و در بازدید‌های بعدی اگر احساس شد که خدای ناکرده متصدی مربوطه اصرار بر تخلف دارد، پرونده تخلف آن جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شود.

محمدی‌فشارکی گفت: آمارهای ما نشان می‌دهد پس از اجرای این طرح در سال ۹۵ در پرونده‌های ارسالی نسبت به سال قبل و مدت مشابه آن، ۳۵ درصد کاهش داشته‌ایم.

وی با اشاره به عرضه محصولات قاچاق توسط سودجویان در سطح بازار، خاط‌رنشان‌ کرد: در موضوع وجود کالای قاچاق در واحد‌های صنفی، متأسفانه دشمن با دید ضربه زدن به فرهنگ، سلامت و اقتصاد در حال تلاش است و حتی بعضی از کالاهای موجود در سطح عرضه مشکلات بیوتروریسمی دارند.

 

سید‌ناصر موسوی لارگانی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی و رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار با تقدیر از عملکرد این مدیریت و اقدامات انجام شده در سطح استان اصفهان، بیان‌ کرد: باید خلأهای قانونی در نظام صنفی را احصاء کنیم تا هم اصناف بتوانند با سهولت به کسب‌وکار خود بپردازند و هم بازرسی اصناف بتواند با قوت و پشتوانه بیش‌تری به وظایف خود عمل کند.