برگزاری مناقصه پروژه تسطیح اراضی و شبکه زهکشی شهرستان گمیشان

برگزاری مناقصه پروژه تسطیح اراضی و شبکه زهکشی شهرستان گمیشان رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از اجرای طرح‌های تسطیح و زهکشی اراضی در غرب استان خبر داد و گفت: زهکشی ۱۰ هزار هکتار از زمین‌های بندرترکمن امسال آغاز شد. به گزارش ایرنا، مختار مهاجر در دیدار با دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای […]

برگزاری مناقصه پروژه تسطیح اراضی و شبکه زهکشی شهرستان گمیشان

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از اجرای طرح‌های تسطیح و زهکشی اراضی در غرب استان خبر داد و گفت: زهکشی ۱۰ هزار هکتار از زمین‌های بندرترکمن امسال آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مختار مهاجر در دیدار با دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی و نیز مدیرعامل آب منطقه‌‌ای با اشاره به طرح‌های زهکشی اراضی استان اظهارکرد: ۶۱۰ میلیارد ریال در این پیوند به شهرستان‌های ترکمن و گمیشان اختصاص یافته است.

وی افزود: برای تسطیح اراضی و شبکه زهکشی شهرستان گمیشان توسط شرکت پرتو بناور ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که این پروژه در مرحله مناقصه است.

مهاجر تصریح‌کرد: عملیات تسطیح اراضی و زهکشی روستاهای سرطاق بندرگز و مهترکلاته کردکوی نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال شروع و برای مطالعات زهکشی ۴ هزار هکتاری در حال تهیه اسناد و نقشه‌برداری هستیم.

 

رامین نورقلی‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تأمین اعتبارات این پروژه‌ها را از طریق سازمان برنامه ‌و بودجه کشور پیگیری خواهد کرد.