اسناد مناقصه پایاب سد سبلان آماده واگذاری به پیمانکارآن است

اسناد مناقصه پایاب سد سبلان آماده واگذاری به پیمانکارآن است فرماندار مشگین‌شهر گفت: طرح آبرسانی به ١١٠ روستای این شهرستان با احداث پایاب سد سبلان اجرا می‌شود. به گزارش ایرنا میرعلی رحیمی‌زاد اظهار کرد‌: اسناد مناقصه پایاب سد سبلان آماده شده و به زودی به پیمانکار واگذار می‌شود. وی اضافه‌ کرد: با اجرای طرح پایاب […]

اسناد مناقصه پایاب سد سبلان آماده واگذاری به پیمانکارآن است

فرماندار مشگین‌شهر گفت: طرح آبرسانی به ١١٠ روستای این شهرستان با احداث پایاب سد سبلان اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا میرعلی رحیمی‌زاد اظهار کرد‌: اسناد مناقصه پایاب سد سبلان آماده شده و به زودی به پیمانکار واگذار می‌شود.

وی اضافه‌ کرد: با اجرای طرح پایاب سد سبلان ٣٢٠٠ هکتار از اراضی کشاورزی مشگین‌شهر از آب بهره‌مند و روستاهایی که مشکل آب آشامیدنی دارند مرتفع می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر بیان‌کرد: کمبود آب نه تنها در مشگین‌شهر بلکه در کشور وجود دارد به‌طوری که بسیاری از استان‌ها در مرحله تنش آبی هستند.

رحیمی‌زاد افزود: در مشگین‌شهر عمده مشکل آب در بخش‌های مرادلو و ارشق قابل مشاهده است که خوشبختانه در بخش ارشق با احداث سد دره بیگلو آب سالم ٩ روستا تأمین شد و آبرسانی به ٦ روستای دیگر هم از این سد در فاز دوم اجرایی می‌شود.

وی بیان‌ کرد: در مورد مشکل آب بخش ارشق هم تنها راه تأمین آب از پایاب سد سبلان است که پیگیر آبرسانی از این سد به روستاهای ارشق هستیم.

فرماندار مشگین‌شهر از برگزاری جشنواره عسل در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره در ۱۹ مرداد ماه برگزار و فروشگاه‌های عرضه محصولات عسل هم در این نمایشگاه دایر می‌شود.

رحیمی‌زاد در خصوص همایش توسعه مشگین‌شهر افزود: این همایش به منظور جلب نظر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از ایده‌های نخبگان در سال جاری برگزار می‌شود.

وی از احداث بازار میوه در مشگین‌شهر خبر داد و گفت: این بازار در مساحت ١٤ هکتار متشکل از ١٠٠ غرفه ٢٠٠ متری مجهز به نمازخانه و استراحتگاه در ورودی شهر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

فرماندار مشگین‌شهر با اشاره به نظرسنجی‌ها‌ی انجام گرفته شده در انتخاب استاندار افزود: این نظرسنجی‌‌‌ها جز تنش و حاشیه‌سازی منافعی برای استان و شهرستان‌ها ندارد.

وی بیان ‌کرد: نظرسنجی‌های صورت گرفته در برخی کانال‌های مجازی غیراصولی و خارج از معیارهای علمی است.

 

رحیمی‌زاد مشگین‌شهر را یک شهر توریستی اعلام کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید تحول عظیمی در حوزه گردشگری این شهرستان صورت گرفته که این تحول در دولت دوازدهم هم تداوم خواهد داشت.