قرارداد طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به مناقصه رفت

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر قرارداد طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به مناقصه رفت ۱۸مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای اجرایی شدن پروژه آب ‌شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، قرارداد آن به مناقصه رفته و در نیمه دوم امسال عملیات آن آغاز می‌شود. به گزارش خبرگزاری، تسنیم کیقبادیاکیده در […]

مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر

قرارداد طرح آب‌شیرین‌کن بوشهر به مناقصه رفت

۱۸مدیرعامل شرکت آب ‌و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای اجرایی شدن پروژه آب ‌شیرین‌کن بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز، قرارداد آن به مناقصه رفته و در نیمه دوم امسال عملیات آن آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری، تسنیم کیقبادیاکیده در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در سواحل استان بوشهر با بیان این‌که پروژه آب‌شیرین‌کن یکی از برنامه‌های مهم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است، اظهار داشت: در راستای تأمین منابع آب آشامیدنی استان بوشهر پروژه‌های آب‌شیرین‌کن با استفاده از آب دریا و با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار شرکت آبفای استان بوشهر قرار گرفت.

وی از تدوین پروژه‌های آب‌شیرین‌کن استان بوشهر با ظرفیت ۹۵٫۵ هزار متر مکعب در شبانه‌روز خبر داد و افزود: این پروژه‌ها برای نقاط ساحلی بوشهر، سیراف، دلوار، کنگان و عسلویه طراحی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به بهره‌برداری از دو پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر و کنگان، خاطرنشان کرد: این دو پروژه در مجموع روزانه ۲۰ هزار مترمکعب آب تولید و به شبکه آبرسانی بوشهر و کنگان منتقل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به طراحی پروژه دوم آب‌شیرین‌کن بوشهر افزود: این پروژه با ظرفیت ۳۵هزار متر مکعب در روز طراحی شده که براساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرارداد آن به مناقصه رفته و در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

یاکیده، با اشاره به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن دوم بوشهر، گفت: در اجرای این پروژه افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و وارد مدار می‌شود.

 

وی با تأکید بر توجه مشترکان آب استان بوشهر بر مدیریت مصرف تصریح کرد: اکنون روزانه ۲۰۰هزار متر مکعب آب از خط آبرسانی کوثر وارد شبکه‌های آبرسانی استان بوشهر می‌شود که این میزان آب از طریق خطوط طولانی و با مشقت فراوان بین مشترکان آب استان بوشهر توزیع می‌شود بنابراین لازم است در مصرف بهینه این ماده حیاتی، فرهنگ مدیریت مصرف در دستور کار همگان قرار بگیرد.