عدم استقبال پیمانکاران از مناقصه راه روستایی «مور زرد زیلایی»

عدم استقبال پیمانکاران از مناقصه راه روستایی «مور زرد زیلایی» مردم روستای محروم «مور زرد زیلایی» در بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در جلوی استانداری تجمعی داشتند که کمبود سوخت زمستانی و نداشتن راه مناسب را از مهم‌ترین مشکلات خود عنوان کردند. به گزارش ایسنا، ‌زادعلی‌فرخیانی‌، یکی از اهالی روستای ‌«مور زرد زیلایی»‌ به […]

عدم استقبال پیمانکاران از مناقصه راه روستایی «مور زرد زیلایی»

مردم روستای محروم «مور زرد زیلایی» در بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در جلوی استانداری تجمعی داشتند که کمبود سوخت زمستانی و نداشتن راه مناسب را از مهم‌ترین مشکلات خود عنوان کردند.

به گزارش ایسنا، ‌زادعلی‌فرخیانی‌، یکی از اهالی روستای ‌«مور زرد زیلایی»‌ به نمایندگی از مردم این روستا گفت: این روستا با ۱۵۰ خانوار و جمعیت ۷۷۳ نفر فاقد راه ارتباطی مناسب است جاده روستا قدیمی و خاکی است که چند مرتبه مسؤولان قول دادند این جاده آسفالت شود اما متأسفانه هنوز هیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

وی افزود: در فصل زمستان با نخستین بارش باران و برف راه این روستا بسته می‌شود و امکان عبور و مرور خودرو مقدور نیست.

فرخیانی تصریح کرد: این روستا دارای مشکلات و محرومیت‌های زیادی است اما هم‌اکنون مهم‌ترین و اولویت‌دار‌‌‌‌ترین مشکل این روستا، نداشتن راه ارتباطی و سوخت زمستانی است.

محمد‌علی علیمردانی‌ مدیرکل راه‌و شهرسازی کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص مشکل راه ارتباطی این روستا به ایسنا گفت: پروژه جاده «مور زرد زیلایی» دو بار به مناقصه گذاشته شد اما متأسفانه کسی استقبال نکرد و مستندات آن نیز وجود دارد که مجدداً برای بار سوم تجدید مناقصه کردیم.

وی با بیان این‌که همه مشکلات ارتباطی استان را رصد می‌کنیم، افزود: امیدواریم پاکت‌های بار سوم مناقصه را این هفته که باز می‌کنیم کسی برنده شود تا مشکل این روستا برطرف شود.

 

علیمردانی یادآور ‌شد: در صورت برنده داشتن مرحله سوم مناقصه طی یک هفته تا ۱۰ روز عملیات اجرای راه ارتباطی «مور زرد زیلایی» شروع می‌شود و پیمانکار پای کار می‌آید.