اصناف مانع خروج سرمایه شوند

نماینده اتاق اصناف ایران در فارسان خواستار شد اصناف مانع خروج سرمایه شوند نماینده اتاق اصناف ایران در استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان فارسان گفت: با توجه به شرایط رکود شدید بازار، برای حمایت کسبه نمایشگاه بهاره در فارسان برگزار نخواهیم کرد. نصرا…غفاری‌فارسانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: به دلیل رکود […]

نماینده اتاق اصناف ایران در فارسان خواستار شد

اصناف مانع خروج سرمایه شوند

نماینده اتاق اصناف ایران در استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان فارسان گفت: با توجه به شرایط رکود شدید بازار، برای حمایت کسبه نمایشگاه بهاره در فارسان برگزار نخواهیم کرد.

نصرا…غفاری‌فارسانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران اظهارکرد: به دلیل رکود بازار و مساعد نبودن اوضاع مالی کسبه امسال تصمیم گرفتیم برای حمایت از کسبه و دفاع از حقوق اصناف نمایشگاه بهاره را برگزار نکنیم.

وی تصریح‌کرد: ایجاد رقابت بین اصناف یکی دیگر از دلایلی بود که نمایشگاه ایجاد نشود، کسبه و اصناف شهرستان فارسان با توجه به این‌که انتظاراتی که از اتاق اصناف داشتند که ما به انتظارات آنها پاسخ مثبت دادیم.

غفاری‌فارسانی ادامه‌داد: اکنون انتظار ما از کسبه و اصناف شهرستان این است که در این فرصت ضمن بهره‌برداری اقتصادی رقابت صحیح و سالم حاکم باشد و کاری بکند که سرمایه فارسان از شهر خارج نشود.

رییس اتاق اصناف فارسان افزود: نمایشگاه بهاره هر ساله در ایام پایانی سال با کیفیت نه چندان مطلوبی برگزار می‌شود و این مسأله باعث می‌شود شهروندان برای خرید مایحتاج خود به نمایشگاه مراجعه کرده و از بازار خریدی نداشته باشند، این در حالی است که بازاریان در طول ۱۱‌ماه سال کاسبی مناسبی نداشته و ایام پایان سال را فرصت مناسبی برای فروش کالا و درآمدزایی خود می‌دانند.

 

وی تصریح‌کرد: مسؤولان استانی موظف به حمایت از بازاریان هستند و باید بسترهای لازم برای رونق بازار را فراهم کنند و نباید با برپایی نمایشگاه که در انحصار عده‌ای خاص بوده، مشتریان بازار را به سمت نمایشگاه سوق دهند.