تنظیم فرم‌های نظارتی اصناف در طرح ارشادی

تنظیم فرم‌های نظارتی اصناف در طرح ارشادی مدیر بازرسی‌ و نظارت اصناف استان خراسان‌رضوی از طرح جدید بازرسی و نظارت مبنی بر پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی از ۱۰تا ۱۵اسفند خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق اصناف مشهد سید‌جمال‌کاظمی هدف از این طرح‌ را علاوه بر اطلاع‌رسانی به مدیران واحدهای صنفی، […]

تنظیم فرم‌های نظارتی اصناف در طرح ارشادی

مدیر بازرسی‌ و نظارت اصناف استان خراسان‌رضوی از طرح جدید بازرسی و نظارت مبنی بر پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی از ۱۰تا ۱۵اسفند خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اتاق اصناف مشهد سید‌جمال‌کاظمی هدف از این طرح‌ را علاوه بر اطلاع‌رسانی به مدیران واحدهای صنفی، کاهش سطح تخلفات در عرضه کالا و خدمات به زائرین بارگاه ملکوتی حضرت‌رضا(ع) عنوان کرد و اظهارداشت: طرح پیشگیری بازرسی و نظارت اصناف استان خراسان‌رضوی از ۱۰تا ۱۵اسفند در منطقه ثامن و حریم نور آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: برخلاف سنوات گذشته که بازرسان در طرح نوروزی اقدام به بازرسی واحدهای صنفی و تنظیم فرم تخلف می‌کردند، در طرح جدید بازرسی ‌و نظارت، بحث ارشادی مورد نظر است که بر این اساس مدیر واحد صنفی با دریافت فرم ارشادی آگاهی و اطلاعات لازم را در خصوص موارد تخلف، دریافت کرده و نسبت به رعایت موارد مذکور در ایام نوروز اقدام خواهد کرد.