حمایت از کالای ایرانی با مشکلات فراروی تولید محقق نمی‌شود

رییس اتاق بازرگانی مازندران حمایت از کالای ایرانی با مشکلات فراروی تولید محقق نمی‌شود رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ و کشاورزی مازندران گفت: هزینه‌های جانبی و مشکلات فراروی تولید سبب می‌شود تا در تحقق شعار سال جاری با مشکل مواجه شویم. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، عبدا…مهاجر دارابی با انتقاد […]

رییس اتاق بازرگانی مازندران

حمایت از کالای ایرانی با مشکلات فراروی تولید محقق نمی‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن‌ و کشاورزی مازندران گفت: هزینه‌های جانبی و مشکلات فراروی تولید سبب می‌شود تا در تحقق شعار سال جاری با مشکل مواجه شویم.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران، عبدا…مهاجر دارابی با انتقاد از گرانی اجناس در سال حمایت از کالای ایرانی گفت: شعار سال با مشکلات فراروی تولید محقق نمی‌شود.

وی با بیان این‌که باید عدم تحقق کامل شعارهای سال‌های اخیر آسیب‌شناسی شود، اظهارکرد: شعار سال‌های اخیر بر حوزه اقتصادی متمرکز بوده است از جمله شعار امسال که بر حمایت از کالای ایرانی استوار است و نقش بخش خصوصی نیز در تحقق آن پررنگ است.

رییس اتاق مازندران با اشاره به این‌که طبق فرمایش مقام‌معظم‌رهبری بیش‌ترین مشکل کشور در حوزه اقتصادی است، بیان‌کرد: در سال‌جاری دست‌اندازهای زیادی برای تولید ایجاد شده است. باید نگاه واحدی در استان‌های شمالی برای رفع موانع تولید اتخاذ شود. باید تلاش شود تا با ارتقای کیفیت، توان رقابت در تولید ایجاد شود.

مهاجر با تأکید بر این‌که موانع فراروی تولید کالای ایرانی را باید واقع‌بینانه بررسی کنیم، افزود: بنابراین اگر شعار سال جاری محقق شود باید جدیت ویژه برای پیگیری مطالبات داشته باشیم. از دولت نیز خواستاریم حمایت لازم را داشته باشد.