پلمب در انتظار واحدهای عرضه‌کننده میوه قاچاق

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی اعلام ‌کرد پلمب در انتظار واحدهای عرضه‌کننده میوه قاچاق رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی از ابلاغ اخطار پلمب به واحدهای متخلف و عرضه‌کننده میوه‌های قاچاق در بازار خبر داد. اسدا…کارگرگلشن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به فروش میوه‌های قاچاق در حاشیه میدان مرکزی میوه‌و […]

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی اعلام ‌کرد

پلمب در انتظار واحدهای عرضه‌کننده میوه قاچاق

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی از ابلاغ اخطار پلمب به واحدهای متخلف و عرضه‌کننده میوه‌های قاچاق در بازار خبر داد.

اسدا…کارگرگلشن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به فروش میوه‌های قاچاق در حاشیه میدان مرکزی میوه‌و تره‌بار اظهارکرد: حجم محدودی از این میوه‌ها در برخی واحدهای صنفی متخلف دیده شده است که این واحد‌ها درصورت ادامه این فعالیت پلمب خواهند شد.

وی با اشاره به تعیین جریمه نقدی دو برابر قیمت کل میوه‌های قاچاق کشف شده از واحد صنفی همراه با جمع‌آوری و امحاء این میوه‌ها ازجانب سازمان اموال تملیکی گفت: هم‌اکنون زردآلو از ترکیه و دبی، شلیل از ترکیه، آواکادو از ترکیه، لیموترش از مصر، برزیل و ویتنام و انبه از ترکیه میوه‌های قاچاق موجود در بازار هستند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه‌ و سبزی عرضه این میوه‌ها را مخفیانه دانست و افزود: این میوه‌ها چند برابر قیمت واقعی در بازار عرضه می‌شود، درحالی که برای ورودشان به کشور هیچ‌گونه نظارت بهداشتی وجود ندارد.