افزایش واردات، از جمله ایرادات وارده به احیای وزارت بازرگانی است

عضو کمیسیون اصلاح بخشی از ساختار دولت افزایش واردات، از جمله ایرادات وارده به احیای وزارت بازرگانی است عضو کمیسیون اصلاح بخشی از ساختار دولت پیرامون تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت گفت: نظر برخی از نمایندگان و خود بنده این است که تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت حقیقتاً در این مقطع زمانی که […]

عضو کمیسیون اصلاح بخشی از ساختار دولت

افزایش واردات، از جمله ایرادات وارده به احیای وزارت بازرگانی است

عضو کمیسیون اصلاح بخشی از ساختار دولت پیرامون تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت گفت: نظر برخی از نمایندگان و خود بنده این است که تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت حقیقتاً در این مقطع زمانی که با کمبود اعتبارات مالی مواجه هستیم اقدام درستی نیست. اگر وزارت بازرگانی احیا شود خود دچار بسیاری از مشکلات خواهد شد، افزایش واردات از جمله این مشکلات است.

سیداحسن‌علوی، در گفت‌وگو با عیارآنلاین، پیرامون لایحه تفکیک وزارت صنعت، معدن‌ و تجارت گفت: نظر برخی از نمایندگان و خود بنده این است که تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت حقیقتاً در این مقطع زمانی که با کمبود اعتبارات مالی مواجه هستیم اقدام درستی نیست.

وی ادامه‌داد: اگر وزارت بازرگانی احیا شود خود دچار بسیاری از مشکلات خواهد شد که افزایش واردات از جمله این مشکلات است.

علوی در پایان تصریح‌کرد: دولت باید به سمت کوچک‌سازی حرکت کند. به اعتقاد بنده با تفکیک وزارت صنعت، معدن ‌و تجارت هیچ مشکلی از کشور حل نخواهد شد.