افشاگری یک عضو اتاق ایران از تخلف رییس اتاق اهواز

افشاگری یک عضو اتاق ایران از تخلف رییس اتاق اهواز یک عضو اتاق بازرگانی ایران از تخلفات اتاق‌های استانی در آستانه انتخابات پارلمان بخش خصوصی خبر داد و گفت: رییس اتاق اهواز فقط برای حفظ کرسی، یک شبه ۷۰۰ کارت عضویت صادر کرده و اتاق ایران تاکنون روی آن سرپوش گذاشته است. یک منبع آگاه […]

افشاگری یک عضو اتاق ایران از تخلف رییس اتاق اهواز

یک عضو اتاق بازرگانی ایران از تخلفات اتاق‌های استانی در آستانه انتخابات پارلمان بخش خصوصی خبر داد و گفت: رییس اتاق اهواز فقط برای حفظ کرسی، یک شبه ۷۰۰ کارت عضویت صادر کرده و اتاق ایران تاکنون روی آن سرپوش گذاشته است.

یک منبع آگاه در اتاق بازرگانی ایران که نخواست نامش ذکر شود در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در مورد جزییات تخلف صدور کارت‌های عضویت در اتاق اهواز توضیح‌داد: خانم شهلاعموری، رییس اتاق اهواز صرفاً برای حفظ کرسی و حضور در انتخابات یک شبه ۷۰۰کارت عضویت با هزینه شخصی خود برای افراد ناشناسی که نه فعال اقتصادی‌ هستند و نه تاجر صادر کرد.

وی ادامه‌داد: اتاق ایران وقتی از این ماجرا مطلع شد تنها ۵۵۲کارت را تعلیق کرد، اما نه رییس اتاق اهواز توبیخ شد و نه این موضوع را در جایی عنوان کردند.

این عضو اتاق ایران با تأکید بر این‌که اتاق بازرگانی باید شفافیت خود را در این موارد ثابت کند، افزود: اگرچه قانون اتاق ایران اصلاحی است تا تنبیهی اما در چنین مواردی اگر جلوی فساد را نگیرند، این موضوع شیوع پیدا می‌کند و ممکن است این فرد به جای صدور ۷۰۰ کارت عضویت، با نفوذی که در اتاق دارد دست به صدور کارت بازرگانی بزند.

وی اضافه‌کرد: هیأت رییسه اتاق اهواز به جهت بروز چنین تخلفاتی در اتاق، شکایت کرده‌اند اما همچنان تکلیف مابقی کارت‌های عضویت جعلی مشخص نشده است.

به گفته این منبع آگاه «شهلاعموری» همچنان جزو کاندیداهای دوره نهم انتخابات اتاق ایران است و با وجود تخلفی که انجام داده، رد صلاحیت نشده است.