تشکیل اتاق فکر و کمیسیون‌های تخصصی برای اصناف ضروری است

رییس مرکز امور اصناف ‌و بازرگانان‌ تشکیل اتاق فکر و کمیسیون‌های تخصصی برای اصناف ضروری است رییس مرکز امور اصناف ‌و بازرگانان گفت: باید از ظرفیت‌های اتاق‌های اصناف استفاده کنیم و تشکیل اتاق‌های فکر و کمیسیون‌های اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اصناف ایران، پیمان‌زندی گفت: باید […]

رییس مرکز امور اصناف ‌و بازرگانان‌

تشکیل اتاق فکر و کمیسیون‌های تخصصی برای اصناف ضروری است

رییس مرکز امور اصناف ‌و بازرگانان گفت: باید از ظرفیت‌های اتاق‌های اصناف استفاده کنیم و تشکیل اتاق‌های فکر و کمیسیون‌های اصناف از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه خبری اصناف ایران، پیمان‌زندی گفت: باید به دنبال راهکارهای مؤثرتری برای برآورده شدن انتظارت مردم باشیم و یکی از نکاتی که می‌تواند کمک شایسته‌تری برای بهبود وضعیت داشته باشد تشکیل اتاق‌های فکر است.

وی تصریح‌کرد: با تشکیل اتاق‌های فکر قطعاً برای سال آینده می‌توان موضوعات بهتری را برای بررسی و کارشناسی و ارایه راهکار روی میز داشته باشیم.

زندی اظهار‌کرد: موضوع مهم‌تر دیگر بحث تنظیم بازار شب عید است که با همراهی اصناف در بحث توزیع کالا‌ها باید تلاش کنیم صفر تا صددرصد بازار را در دست داشته باشیم تا دغدغه‌ای برای بازار پایان سال نباشد.

رییس مرکز امور اصناف‌ و بازرگانان اظهار‌کرد: در بحث تنظیم بازار علی‌رغم این‌که اصناف کامل به امور بازار واقف هستند نیاز به کمک فکری وجود دارد و نگاه ما نگاه حمایتی است و باید با هم همقدم شویم و در این راستا تشکیل اتاق‌های فکر و کمیسیون‌‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

وی همچنین تأکید‌کرد: ایده ایجاد شرکت‌های سرمایه‌گذاری اصناف بسیار خوب است و شرکت سرمایه‌گذاری ظرفیت بالایی برای اصناف ایجاد خواهد کرد و برای این‌که وابستگی دولت کم‌تر شود، تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری مهم است و می‌توان به واسطه آن از ظرفیت تمامی رسته‌های صنفی در کشور بهره برد.