ورود و انتقال فناوری ساخت پایانه‌های فروش

با همکاری Castles با یک شرکت ایرانی صورت گرفت ورود و انتقال فناوری ساخت پایانه‌های فروش یک شرکت پژوهشی – تولیدی با شراکت castles اقدام به انتقال تکنولوژی و تولید پایانه‌های فروش کرد. به گزارش تسنیم، کارخانه یک شرکت پژوهشی – تولیدی با تکیه بر توان داخلی و در راستای ایجاد اشتغال و افزایش توان […]

با همکاری Castles با یک شرکت ایرانی صورت گرفت

ورود و انتقال فناوری ساخت پایانه‌های فروش

یک شرکت پژوهشی – تولیدی با شراکت castles اقدام به انتقال تکنولوژی و تولید پایانه‌های فروش کرد.

به گزارش تسنیم، کارخانه یک شرکت پژوهشی – تولیدی با تکیه بر توان داخلی و در راستای ایجاد اشتغال و افزایش توان داخلی از طریق انتقال تکنولوژی، اقدام به تولید پایانه فروش کرده است.

شاهین جوانمردی، مدیرعامل ارونتک با اشاره به اهداف راه‌اندازی این کارخانه، گفت: نمی‌خواستیم واردکننده محض باشیم یعنی کالاهای تولید شده متناسب با بازارهای‌های دیگران را وارد کنیم و تنها کار بازرگانی انجام دهیم بلکه می‌خواهیم محصولات را براساس نیاز بازار ایران، مناسب‌سازی و تولید کنیم.

وی افزود: تصورمان این است که می‌توانیم محصولات را با قیمت کم‌تر از قیمت تمام شده واردات، تولید کنیم. همچنین آن‌ها را مطابق با نیاز مشتری (از طراحی ظاهری تا تغییرات سخت‌افزاری) و با قیمت بهتری ارایه دهیم.

به گفته او پایین آمدن هزینه مواد اولیه و استفاده از ریال بجای دلار در فرایندهای تولید، از مهم‌ترین تأثیرات راه‌اندازی این کارخانه در قیمت تمام شده محصول خواهد بود.

جوانمردی در توضیح فازبندی فعالیت کارخانه گفت: ظرفیت کارخانه در فاز اول، تولید سالانه ۲۵۰ هزار پایانه فروش است که برای ۱۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند و حدود ۲٫۵ تا ۳ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی خواهد داشت.

او تولید ۴۰ درصدی قطعات و ملزومات در داخل کشور را فاز دوم دانست و بیان‌کرد: در فاز دوم می‌خواهیم تنها مونتاژ انجام ندهیم و برخی قطعات همچون آداپتور و دیگر قطعات را در داخل کشور تهیه کنیم. در این فاز برای ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کنیم و سالانه ۸ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی خواهیم داشت.

ابزارهای حوزه پرداخت وسعت بسیاری دارد و طبق برنامه‌ریزی این کارخانه قرار است در فاز اول، تولید پایانه‌های فروش، کیوسک، ابزارهای پرداخت خرد، خودپردازهای غیرنقد و پایانه‌های کارتخوان unattended صورت گیرد و در فازهای بعدی به سراغ تولید محصولاتی نظیر set – top box و … رود.

 

تولید ابزارهای پرداخت الکترونیکی در فاز اول قرار است با کمک شریک تجاری این برند یعنی شرکت castles صورت گیرد.