همکاری دانشگاه آزاد و همراه اول در توسعه آموزش‌های مجازی

همکاری دانشگاه آزاد و همراه اول در توسعه آموزش‌های مجازی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهمنامه بین همراه اول و این دانشگاه با هدف توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده از شرکت ارتباطات سیار، «عبدالرسول‌پورعباس» درباره این تفاهمنامه گفت: با توجه به آموزش‌های مختلف که در مقاطع کاردانی، […]

همکاری دانشگاه آزاد و همراه اول در توسعه آموزش‌های مجازی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از امضای تفاهمنامه بین همراه اول و این دانشگاه با هدف توسعه آموزش‌های مجازی خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از شرکت ارتباطات سیار، «عبدالرسول‌پورعباس» درباره این تفاهمنامه گفت: با توجه به آموزش‌های مختلف که در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و نیز آموزش‌های حین خدمت ارایه می‌شود، می‌توان جامعه هدف بزرگتری را برای بهره‌گیری از آموزش‌های مجازی کشور تعریف کرد.

وی با بیان این‌که ۴ میلیون نفر در حوزه دانشجویی و ۳۰ میلیون نفر در بخش آموزش‌های حین داریم، افزود: با توجه به گستردگی این جمعیت، ارایه آموزش‌های حضوری، گران و برای دولت و بخش خصوصی هزینه‌های بالایی به همراه خواهد داشت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی ادامه‌داد: اما استفاده از شیوه‌های آموزش مجازی شرایطی فراهم می‌کند تا از سیستم‌های الکترونیک مانند اینترنت، موبایل و رایانه آموزش‌های مختلفی بهره بگیریم.

پورعباس یادآورشد: در سال‌های گذشته، شرکت همراه اول زیرساخت‌های مناسبی فراهم کرد تا با بهره‌گیری از این امکان، محتوای آموزشی در سراسر کشور انتشار داده شود.

وی با اشاره به نیازهای متفاوتی که برای آموزش به اقشار کارمند، دانشجو و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها وجود دارد، افزود: تلاش‌هایی صورت گرفته تا از ترم آینده در بخش‌های مختلف، محتوای آموزشی بارگذاری شده و به صورت آنلاین در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌آزاداسلامی افزود: در مرحله نخست اجرای این برنامه در دانشگاه آزاد حدود دو میلیون نفر در دستور کار قرار گرفته‌اند.