شستا مدیریت رایتل را پیمانی کرد!

برای اولین بار در ایران شستا مدیریت رایتل را پیمانی کرد! مناقصه‌مزایده‌ـ فراخوان شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌ اجتماعی برای اصلاح ساختار شرکت رایتل و تحریک آن برای نقش‌آفرینی مؤثر در بازار رقابتی، منتشر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده؛ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با مدیریت رایتل در قالب پیمان مدیریت و به عبارتی برون‌سپاری آن موافقت کرد. شرکت […]

برای اولین بار در ایران

شستا مدیریت رایتل را پیمانی کرد!

مناقصه‌مزایدهـ فراخوان شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌ اجتماعی برای اصلاح ساختار شرکت رایتل و تحریک آن برای نقش‌آفرینی مؤثر در بازار رقابتی، منتشر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده؛ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با مدیریت رایتل در قالب پیمان مدیریت و به عبارتی برون‌سپاری آن موافقت کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگهای کشور فراخوانی را برای واگذاری مدیریت اجرایی اپراتور تلفن همراه در قالب پیمان مدیریت منتشر کرده است.

موضوع عجیب این فراخوان مهلت یک هفته‌ای برای ارایه طرح تجاری (با توجه به وضعیت و جایگاه فعالی این اپراتور) است که کاری پیچیده و شاید غیرممکن به نظر بیاید که احتمال گزینه‌های انتخاب شده را قوت می‌بخشد که باید منتظر ماند تا صحت و سقم آن روشن شود.

این شرکت گفته در چارچوب رعایت قوانین و مقررات حاکم و در جهت اصلاح ساختارهای شرکت رایتل به عنوان اپراتور سوم همراه، توانمندسازی این بنگاه اقتصادی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این اپراتور، اداره اجرایی این اپراتور را در قالب قرارداد پیمان مدیریت به مدت ۳سال به اشخاص واجد صلاحیت به شرح بندهای زیر واگذار کند:

۱٫اشخاص حقیقی یا حقوقی پیشنهاددهنده می‌بایست دارای توان مالی مناسب و تابعیت ایرانی باشند.

۲٫ اشخاص حقیقی می‌بایست دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل ۳سال باشند.

۳٫ اشخاص حقوقی (به غیر از اپراتورهای صاحب پروانه از رگولاتوری) می‌بایست یکی از اعضای هیأت مدیره آن شرکت دارای تجربه مدیریت عاملی اپراتورهای سراسری موبایل به مدت حداقل ۳سال باشد.

همچنین گفته شده اشخاص واجد صلاحیت می‌بایست ظرف حداکثر یک هفته کاری، اسناد و مدارکی که مؤید این مراتب باشد و پیشنهادات فنی (پاکت شامل تعهدات در حوزه‌های رشد تعداد مشترک، افزایش درآمد و رشد سود عملیاتی) و مالی (پاکت ب حق‌الزحمه متغیر براساس شاخص‌های رشد تعداد مشترک، افزایش درآمد و رشد سود عملیاتی و حق‌الزحمه ثابت) خود را به آدرس تهران خیابان گاندی کوچه سوم پلاک ۱۱ تحویل و رسید اخذ کنند.

همچنین در صورت انجام تعهد و رضایت کارفرما از پیمانکار، قرارداد تا ۵سال با رضایت طرفین قابل تمدید است و در صورت عدم انجام تعهدات کارفرما پس از گذشت یک‌سال می‌تواند قرارداد را فسخ کند.

 

با تمام این تفاسیر باید منتظر پیشنهادات احتمالی و بازگشایی و بررسی پاکات فنی و مالی از سوی سهامداران این شرکت در پایان مهلت مقرر باشیم و بعد از این تاریخ درباره تصمیمات احتمالی اظهارنظر کنیم.