افزایش ۴۰ درصدی تجارت الکترونیک در روسیه

افزایش ۴۰ درصدی تجارت الکترونیک در روسیه میزان فروش آنلاین در روسیه به سرعت در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۶ میلیارد روبل (۲۱۸میلیون دلار) رسیده است.  به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، میزان فروش آنلاین در روسیه به سرعت در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۶میلیارد روبل (۲۱۸میلیون دلار) رسیده است. […]

افزایش ۴۰ درصدی تجارت الکترونیک در روسیه

میزان فروش آنلاین در روسیه به سرعت در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۶ میلیارد روبل (۲۱۸میلیون دلار) رسیده است.

 به گزارش تسنیم به نقل از راشاتودی، میزان فروش آنلاین در روسیه به سرعت در ماه مارس افزایش یافته و به ۱۶میلیارد روبل (۲۱۸میلیون دلار) رسیده است.

این رقم ۳۸٫۲ درصد نسبت به ماه فوریه افزایش دارد و تقریباً نیمی‌از تبادلات مالی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ است.

ولادمیر افیموف، معاون شهردار مسکو گفت: «بازار تجارت الکترونیک مسکو به سرعت در حال توسعه است. تجارت الکترونیک ۶٫۸ درصد از مارس ۲۰۱۹ افزایش یافته و حدود یک چهارم معادل ۲۴ درصد کل بازار تجارت اینترنتی روسیه را تشکیل می‌دهد».

 خرده‌فروشان سنتی انواع کالاها در شبکه اینترنتی روسیه از آغاز آوریل برنامه‌های فروش آنلاین و تحویل در محل را در مسکو اجرایی کرده‌اند. آمار نشان می‌دهند متوسط معاملات روزانه در هفته منتهی به بیست و ششم آوریل به ۵٫۴ میلیارد روبل (۷۴میلیون دلار) رسیده که ۵٫۶ درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشته است.

تشکیلات اقتصادی کوچک و متوسط می‌‌توانند از یارانه‌های خاصی که برای ارتقای پلتفرم‌های تجارت آنلاین و خدمات آنلاین تحویل غذا در نظر گرفته شده استفاده کنند.