چگونه همه‌گیری کرونا ۱۰٫۹ میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟

چگونه همه‌گیری کرونا ۱۰٫۹ میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟ براساس اطلاعاتی جدید آمریکایی‌ها طی سه ماهه نخست سال‌جاری میلادی رکورد جدیدی درخصوص هزینه بازی در سطح جهان ثبت کردند. درواقع به نظر می‌رسد روز‌های کرونایی برای آمریکایی‌ها تا حد زیادی با بازی‌های کامپیوتری گذشته است. به گزارش انتخاب، تحلیلگران بازار بازی‌های کامپیوتری […]

چگونه همه‌گیری کرونا ۱۰٫۹ میلیارد دلار سود تقدیم صنعت بازی آمریکا کرد؟

براساس اطلاعاتی جدید آمریکایی‌ها طی سه ماهه نخست سال‌جاری میلادی رکورد جدیدی درخصوص هزینه بازی در سطح جهان ثبت کردند. درواقع به نظر می‌رسد روز‌های کرونایی برای آمریکایی‌ها تا حد زیادی با بازی‌های کامپیوتری گذشته است.

به گزارش انتخاب، تحلیلگران بازار بازی‌های کامپیوتری معتقدند مصرف‌کنندگان آمریکایی طی سه ماه گذشته بیشترین هزینه‌ها را صرف بازی و سرگرمی‌کرده‌اند و برای بازی‌های ویدیویی رقم ۱۰٫۹ میلیارد دلار خرج کردند. این ارقام، حدود ۹درصد از سال گذشته بیشتر است. افزون بر این‌ها، ارقام مذکور مرتبط به دوره ژانویه تا مارس است. به این معنی که ممکن است این رکورد در ماه‌های آتی روندی نزولی داشته باشد.

بدیهی است، رویداد اصلی در پشت این سود خیرهکننده، همه‌گیری کرونا بود که از اواخر ژانویه وارد ایالات متحده شد و از اواسط ماه مارس تاکنون عموم مردم را در داخل خانه و در قرنطینه نگه داشته است. براساس مطالعات NPD، عناوین برتر شامل Animal Crossing: New Horizons، Call of Duty: Modern Warfare، Doom Eternal، Dragon Ball Z: Kakarot، Fortnite، Grand Theft Auto VMinecraft، MLB The Show ۲۰ و NBA ۲K۲۰است.

از طرف دیگر بازار کنسول، نینتندو بزرگ‌ترین برنده این فروش بود. در بخش فروش نیز سخت‌افزار در کل با ۷۷۰ میلیون دلار در صدر بود. در حالی که تعداد معدودی از افراد احتمالاً کنسول‌های پلی‌استیشن یا ایکسباکس خود را با نسل جدیدی از دستگاه‌های جدید فصل پاییز جایگزین می‌کنند و همین موضوع نیز احتمال سود بالای بعدی را در این بخش تضمین می‌کنند، اما به نظر می‌رسد همه‌گیری کرونا خدمت بزرگی به بخش فروش طی سه ماهه نخست سال‌جاری کرده است.