بررسی چگونگی جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در کمیته‌ای مشترک

بررسی چگونگی جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در کمیته‌ای مشترک رییس کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌ای متشکل از کمیسیون انرژی و وزارت نفت جهت بررسی چگونگی جذب دانشجویان خبر داد. به گزارش ایسنا، فریدون‌حسنوند با اشاره به حضور نمایندگان دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در جلسه ‌کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیته‌ای تشکیل شده تا با […]

بررسی چگونگی جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در کمیته‌ای مشترک

رییس کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته‌ای متشکل از کمیسیون انرژی و وزارت نفت جهت بررسی چگونگی جذب دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فریدون‌حسنوند با اشاره به حضور نمایندگان دانشجویان دانشگاه صنعت نفت در جلسه ‌کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیته‌ای تشکیل شده تا با توجه به نگاه مثبتی که وزیر نفت در خصوص جذب این دانشجویان دارد، نسبت به چگونگی جذب آن‌‌‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهیم.

نماینده اندیمشک ضمن تشریح بررسی‌های کمیسیون انرژی در رابطه با جذب دانشجویان دانشگاه صنعت نفت گفت: هنگام تجمع این دانشجویان مقابل مجلس، با آن‌‌‌ها صحبت داشتم و پس از آن ۷ نفر از این دانشجویان در جلسه کمیسیون که به ریاست آقای امیری‌خامکانی، نایب‌رییس اول کمیسیون برگزار شد، حاضر شده و مسایل خود را مطرح کردند.

وی افزود: پس از آن نیز کمیته‌ای متشکل از ۳ نفر از اعضای کمیسیون انرژی و معاون پشتیبانی و نیروی انسانی وزارت نیروی انسانی وزارت نفت و همچنین مشاور وزیر مسؤول پیگیری موضوع شدند.

این عضو هیأت‌رییسه کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در جریان روند پیگیری موضوع، در جلسه روز سه‌شنبه گذشته، کمیسیون بار دیگر این مسأله مطرح و مورد بحث قرار گرفت که این دانشجویان براساس قول و تعهدی که به آن‌‌‌ها داده شده بود وارد این دانشگاه شده‌اند لذا آقای زنگنه، وزیر نفت، بیان کرد که با نگاه مثبت برای جذب این افراد اقدام خواهد کرد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین بحث چگونگی جذب این دانشجویان در کمیته مذکور بررسی خواهد شد.