پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان است

پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان است سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بازدید رییس کمیسیون متبوعش از پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه خبر داد و گفت: پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان است. به گزارش خانه ملت، صدیف‌بدری با اشاره به دستور کار کمیسیون عمران مجلس، گفت: محمدرضارضایی‌کوچی، رییس […]

پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بازدید رییس کمیسیون متبوعش از پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه خبر داد و گفت: پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان است.

به گزارش خانه ملت، صدیف‌بدری با اشاره به دستور کار کمیسیون عمران مجلس، گفت: محمدرضارضایی‌کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونان وزیر راه و شهرسازی به اردبیل سفر خواهند کرد.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این سفر به منظور بازدید از پروژه اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور که در قالب طرح راه‌آهن اردبیل-میانه در حال اجراست، صورت می‌گیرد.

بدری گفت: یکی از معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور، مجمع نمایندگان استان اردبیل و مدیر پروژه راه‌آهن اردبیل نیز در این بازدید حضور می‌یابند.

 وی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به اردبیل در سال گذشته تصریح کرد: پروژه ۱۲ ساله راه‌آهن اردبیل از مطالبات اصلی مردم استان بوده و تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده، باعث اولویت یافتن آن برای دولت و مجلس شده است.

 

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: امیدواریم با ادامه این روند و جدیت دولت هرچه سریع‌تر شاهد تکمیل پروژه اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور باشیم.