بنادر جنوب ایران، ظرفیت خوبی برای حمل مسافر، کالا و خودرو دارد

بنادر جنوب ایران، ظرفیت خوبی برای حمل مسافر، کالا و خودرو دارد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر جنوب ایران برای تخلیه و بارگیری کالا، مسافر و خودرو به مقصد همه کشورهای همسایه آمادگی دارند. به گزارش ایرنا، محمدسعیدنژاد در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، […]

بنادر جنوب ایران، ظرفیت خوبی برای حمل مسافر، کالا و خودرو دارد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بنادر جنوب ایران برای تخلیه و بارگیری کالا، مسافر و خودرو به مقصد همه کشورهای همسایه آمادگی دارند.

به گزارش ایرنا، محمدسعیدنژاد در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان بنادر و دریانوردی و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: بنادر جنوب کشور از امکانات و ظرفیت‌های خوبی برای حمل و نقل کالا، مسافر و خودرو به کشورهای همسایه در حاشیه خلیج‌فارس برخوردار هستند.

 

وی گفت: همه بنادر ایران برای استفاده کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از جمله قطر از آمادگی لازم برخودار بوده و برخی بنادر جنوبی کشور از جمله بندر بوشهر، دیر، کنگان و لنگه با ۷ تا ۸ ساعت کشتیرانی می‌توانند به بنادر قطر برسند و عملیات تخلیه و بارگیری کالا به صورت روزانه از گذشته و تاکنون به همه کشور‌‌‌ها از جمله قطر وجود داشته است.