بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور در مجلس پایان یافت

  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پنجمین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور، بررسی بخش درآمدی این لایحه را به پایان رساندند. به گزارش ایرنا، محمد حسن ابوترابی‌فرد که ریاست ساعات پایانی جلسه علنی دیروز مجلس را برعهده داشت با اعلام پایان پنجمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور گفت: […]

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پنجمین جلسه رسیدگی به لایحه بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور، بررسی بخش درآمدی این لایحه را به پایان رساندند.

به گزارش ایرنا، محمد حسن ابوترابی‌فرد که ریاست ساعات پایانی جلسه علنی دیروز مجلس را برعهده داشت با اعلام پایان پنجمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور گفت: بخش درآمدی لایحه بودجه سال جاری به اتمام رسید و جلسه بعدی مجلس برای بررسی این لایحه پس از تنفس دو ساعته در ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز بخش درآمدی هدفمندی یارانه‌ها را بررسی کردند و براساس این بخش سه دهک بالای جامعه را از دریافت یارانه حذف کردند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با موافقت در تداوم به‌کارگیری کارت سوخت در نظام سوخت رسانی به وسایل نقلیه کشور، دولت را مکلف کردند از مصرف‌کنندگان بنزین بیش از مقدار پایه تعیین شده به صورت پلکانی برای عوارض استفاده از زیرساخت‌های کشور دریافت کنند.