جوانگرایی در وزارت راه و شهرسازی با کاهش ۱۰ ساله سن مدیران

جوانگرایی در وزارت راه و شهرسازی با کاهش ۱۰ ساله سن مدیران معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی مهم‌ترین برنامه اصلاح ساختاری در این وزارتخانه در دولت دوازدهم را کاهش ۱۰ ساله سن مدیران اعلام کرد. به گزارش ایرنا، سیدسعیدسیدعلایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی مازندران […]

جوانگرایی در وزارت راه و شهرسازی با کاهش ۱۰ ساله سن مدیران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی مهم‌ترین برنامه اصلاح ساختاری در این وزارتخانه در دولت دوازدهم را کاهش ۱۰ ساله سن مدیران اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سیدسعیدسیدعلایی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی مازندران افزود: اکنون میانگین سن مدیران وزارت راه و شهرسازی حدود ۵۰ سال است که تا پایان دولت دوازدهم این میانگین ۱۰ سال کاهش خواهد یافت.

وی اجرای این برنامه را با شناسایی دوهزار نیروی دارای ظرفیت مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی و آموزش آنها به عنوان مدیران آینده در این وزارتخانه اعلام کرد.

سید علایی اظهار داشت: ما این افراد دارای ظرفیت مدیریتی را در وزارت راه و شهرسازی برای تصدی پست‌های مدیریتی آینده در این وزارتخانه آموزش خواهیم داد و به‌ کارگیری آنها نیز بسته به نظر مدیران آینده دارد.

** ایجاد دو معاونت جدید در راه و شهرسازی استان ها

معاون وزیر راه و شهرسازی ایجاد دو معاونت حمل و نقل و بازآفرینی شهری را از چارت‌های سازمانی جدید پیش‌بینی برای ادارات کل راه و شهرسازی پس از انتزاع معاونت راهداری بیان کرد.

به گفته وی ایجاد ساختار جدید معاونتی در ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور تصویب و به‌زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی اضافه کرد: در ساختار جدید ایجادی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان‌های کشور مدیرکل راه و شهرسازی استان‌ها همچنان به عنوان نماینده عالی وزیر در استان‌ها و رییس شورای حمل و نقل و مسکن باقی می‌ماند.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران در این مراسم ساخت یک هزارو۳۰۰ کیلومتر راه روستایی، تکمیل و بهره‌برداری ازکمربندی ۴ شهرستان، بهره‌برداری از ۱۸هزار مسکن مهر باقی مانده از دولت گذشته را از مهم‌ترین خدمات راه و شهرسازی مازندران در دولت یازدهم اعلام کرد.

حیدرنوروزی تکمیل دو بیمارستان، در دست اجرا قرار گرفتن ۴ بیمارستان جدید و پیش‌بینی کمربندی برای ۸ شهرستان دیگر مازندران را از خدمات دولت یازدهم درحوزه راه و مسکن دانست.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات حیدرنوروزی مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران که به سمت مدیرکل نگهداری سازمان حمل و نقل راهداری منصوب شد، عبدا…بهادری که سابقه مدیرکل وزارت راه و شهرسازی در استان‌های ایلام و کرمانشاه را در کارنامه‌‌اش دارد به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.