عملکرد پیمانکاران کردستان در چارچوب زمان بندی ابلاغی

عملکرد  پیمانکاران کردستان در چارچوب زمان بندی ابلاغی   رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه گفت: امسال بالغ بر ۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان بانه آسفالت شده و در ۱۰٫۵ کیلومتر دیگر از جاده‌های روستایی هم عملیات بهسازی آغاز شده و در حال اجراست. به گزارش ایلنا، هیمن‌محمدی با بیان این‌که امسال بالغ […]

عملکرد  پیمانکاران کردستان در چارچوب زمان بندی ابلاغی

 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه گفت: امسال بالغ بر ۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان بانه آسفالت شده و در ۱۰٫۵ کیلومتر دیگر از جاده‌های روستایی هم عملیات بهسازی آغاز شده و در حال اجراست.

به گزارش ایلنا، هیمن‌محمدی با بیان این‌که امسال بالغ بر ۹ کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان بانه در قالب پروژه‌های راهسازی این اداره آسفالت شده است، گفت: ۱۰٫۵ کیلومتر از جاده‌های روستایی هم عملیات بهسازی آغاز شده و احداث ابنیه فنی، عملیات خاکی و شن‌ریزی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه‌ها در زمینه خدمات‌رسانی به شمار زیادی از ساکنان روستاهای مهم و پرجمعیت که امکان تردد آسان در فصول مختلف را فراهم کرده است، گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها عموماً شامل خاکبرداری، خاکریزی، احداث لایه بستر و لایه‌های اساس و زیراساس بوده و در برخی از مسیرهای روستایی، احداث یا اصلاح پل‌ها و ابنیه فنی، عملیات بانکت‌بندی و تعریض و احداث دیوار حایل نیز اجرا شده است.

وی مسیرهای آسفالت شده را شامل جاده روستاهای«مجسه» به طول یک کیلومتر، «بنه‌خوی» ۱۶۵۰ متر، «نوده» ۳۰۰ متر، «تاژان» ۳۵۰۰ متر و جاده روستای «کانی بند» به طول ۲۸۰۰ متر در مجموع به طول ۹۲۵۰ متر ذکر کرد.

محمدی احداث جاده روستاهای دورافتاده و مرزی را از دیگر اولویت‌های مهم اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه در سال جاری ذکر کرد و افزود: امسال عملیات خاکی و ابنیه جاده روستای «کوخ مامو» به طول ۲۴۰۰ متر، «آلوت» به طول ۳ کیلومتر و مسیر «بوالحسن – چومان» به طول ۵ کیلومتر، مجموعاً به طول ۱۰۴۰۰ متر نیز اجرا شده است که همگی در مراحل پایانی عملیات اجرایی هستند.

 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه در پایان با قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان استانی و شهرستانی از جمله نماینده مجلس، فرماندار شهرستان بانه و مدیرکل راه و شهرسازی استان در زمینه اختصاص و جذب اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های راه روستایی، همچنین از تلاش پیمانکاران به دلیل عملکرد کمی و کیفی در چارچوب برنامه‌های زمان‌بندی ابلاغ شده قدردانی و تصریح‌کرد: امسال برای اجرای پروژه‌های راهسازی روستایی در این شهرستان، بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.