۱۷ میلیارد در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ۱۷ میلیارد در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با توجه به وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبریتی‌ها درخواست کرد هرچه سریع‌تر وضعیت پول‌های جمع‌آوری شده را تعیین تکلیف کنند. به گزارش خانه‌ملت، سیدقاسم جاسمی، در مورد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه با انتقاد از این‌که […]

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس

۱۷ میلیارد در حساب سلبریتی‌ها خاک می‌خورد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با توجه به وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبریتی‌ها درخواست کرد هرچه سریع‌تر وضعیت پول‌های جمع‌آوری شده را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش خانه‌ملت، سیدقاسم جاسمی، در مورد کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه با انتقاد از این‌که کمک‌های مردمی هنوز تعیین تکلیف نشده است، گفت: براساس گزارش ارایه شده از سوی استاندار کرمانشاه در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اصل۹۰ و نمایندگان استان کرمانشاه ۶۳میلیارد تومان کمک‌های مردمی در اختیار هلال‌احمر، دو تا ۲٫۵ میلیارد تومان کمیته امداد، ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان زیباکلام، ۸٫۵میلیارد تومان علی دایی و ۵میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان خانم کلباسی قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای‌اسلامی، با توجه به وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبریتی‌ها درخواست کرد هر چه سریع‌تر وضعیت پول‌های جمع‌آوری شده را تعیین‌تکلیف کنند و افزود: استاندار معتقد بود زیباکلام طرحی را ارایه کرده و هنوز عملیاتی نشده؛ وی به دنبال اجرای سیستم فاضلاب در یک روستا و همچنین راه‌اندازی شبکه برق سلول‌های خورشیدی در روستا‌هاست که هزینه زیادی می‌طلبد و هنوز اقدامی در این ارتباط انجام نشده است.

وی ادامه داد: براساس اظهارات استاندار، علی‌دایی تاکنون کار خاصی انجام نداده و خانم‌کلباسی حدود ۵۲ خانه را شناسایی و قرار است بعد از پرداخت تسهیلات بازسازی هزینه باقی مانده را پرداخت کند؛ در مجموع این کمک‌ها نسبت به اقداماتی که باید در مناطق زلزله‌زده انجام شود کافی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای‌اسلامی، تصریح کرد: با توجه به وضعیت نامناسب زلزله‌زدگان از سلبریتی‌ها درخواست و تقاضا داریم هرچه سریع‌تر وضعیت پول‌های جمع‌آوری شده را تعیین تکلیف کنند تا با آنها بتوان وضعیت نابسامان زلزله‌زدگان را سامان بخشید.