تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش مشخص شود

تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش مشخص شود نایب‌رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص عدم به‌کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش مشخص شود. به گزارش خانه‌ملت، […]

تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش مشخص شود

نایب‌رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص عدم به‌کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه توسط آموزش‌وپرورش مشخص شود.

به گزارش خانه‌ملت، قاسم‌احمدی‌لاشکی درخصوص عدم به‌کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش‌وپرورش به بهانه مشخص نبودن تعریف دقیقی از واژه تجمیعی در قانون اصلاح تبصره۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف، گفت: تعریف واژه تجمیعی باید در آیین‌نامه مشخص شود و به تفسیر نمایندگان یا تصویب قانون جدیدی نیازی ندارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای‌اسلامی افزود: سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش‌وپرورش باید با برگزاری جلساتی مشترک آیین‌نامه مربوطه را تنظیم می‌کرد؛ در صورتی که آیین‌نامه تنظیم شود واژه تجمیعی تعریف می‌شود.

نایب‌رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای‌اسلامی در پاسخ به این‌که آیا دلیل آموزش‌وپرورش برای عدم به‌کارگیری آموزشیاران نهضت سوادآموزی درست است، خاطرنشان کرد: بهانه آموزش‌وپرورش برای به‌کارگیری سوادآموزان کم‌کاری بیش نیست.

 قانون اصلاح تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف در شهریور ماه ۹۵ در مجلس شورای‌اسلامی به تصویب رسیده و در مهرماه به وزارت متبوع ابلاغ شده است.

در قانون مذکور از ۴گروه نام برده شده است، از جمله آموزش‌دهندگان تجمیعی. براین اساس کلیه آموزش‌دهندگانی که در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۹۱ حداقل یک دوره به صورت تجمیعی (غیر از فردبه‌فرد) در دوره‌های مصوب (به‌ جز مراکز یادگیری محلی) در سوادآموزی فعالیت داشته‌اند مشمول این قانون می‌شوند.