بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است

نایب رییس مجلس بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است نایب رییس مجلس، گفت: بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است و درباره مابقی نیز مقرر شده که قوه قضاییه پیگیر مسایل باشد. به گزارش خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران۳ […]

نایب رییس مجلس

بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است

نایب رییس مجلس، گفت: بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است و درباره مابقی نیز مقرر شده که قوه قضاییه پیگیر مسایل باشد.

به گزارش خانه ملت، مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران۳ قوه برای پیگیری مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری، گفت: در حال حاضر تمام تصمیمات هیأت ۳ نفره توسط رؤسای قوا امضا شده و سپرده‌ها سقف یک میلیارد تومان در حال پرداخت است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران تا سقف یک میلیارد تومان اقدام بزرگی است، افزود: بیش از ۹۹٫۵ درصد مشکل مؤسسات مالی و اعتباری رفع شده است و درباره مابقی نیز مقرر شده که قوه قضاییه پیگیر مسایل باشد، تا مشخص شود که چه اقداماتی باید انجام داد.

دعوای قوه قضاییه با مدیران مؤسسات مالی و اعتباری پا برجا است

وی با بیان این‌که بانک‌ها برای پرداخت مطالبات از سپرده‌گذاران سند سپرده‌گذاری نمی‌خواهند، ادامه داد: باید مشخص شود که آیا مطالبات پرداختی برای این سپرده‌گذار است یا خیر، چراکه عده‌ای با سندسازی ممکن است تخلفاتی انجام دهند.

 پزشکیان یادآورشد: باید اطمینان خاطری از این موضوع که این سپرده برای چه شخصی بوده حاصل شود که این موضوع نیز قابل شناسایی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که دعوای قوه قضاییه با مدیران مؤسسات مالی و اعتباری پابرجا است، تصریح‌کرد: نمایندگان ۳ قوه در حال حاضر به دنبال حل مشکلات اورژانسی و رفع گره‌های اصلی هستند و در این راستا روند قضایی نیز طی می‌شود.

——————————–