مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند چرا که در یک تیم، اشخاص همگرا، منسجم و همفکر وجود دارند. سید حسن‌حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از روند افزایش قیمت‌ها در بازارهای مختلف […]

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس

مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند چرا که در یک تیم، اشخاص همگرا، منسجم و همفکر وجود دارند.

سید حسن‌حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از روند افزایش قیمت‌ها در بازارهای مختلف گفت: باید پذیرفت روند صعودی رشد قیمت‌ها از چند ماه گذشته آغاز شده این در حالی است افزایش دستمزد کارگران، کارمندان و بازنشستگان محدود بوده و تناسبی با گرانی‌ها ندارد.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که مسؤولان اقتصادی باید افرادی جهادی و انقلابی باشند، ادامه‌داد: طبیعی است مردم انتظار داشته باشند که مسؤولان اقتصادی شرایطی را فراهم کنند که قیمت‌ها کنترل شود و آرامش به بازار‌ها بازگردد.

مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: باید در خصوص مسؤولان اقتصادی کشور تجدید نظر شود چرا که اقدامات مسؤولان اقتصادی باید در عمل مشهود باشد این‌که اقتصاد بخشی از خانوار‌ها در حال تضعیف شدن است، موضوع غیرقابل قبولی است.

حسینی شاهرودی در ادامه گفت‌وگو با خانه ملت تصریح‌کرد: مسؤولان اقتصادی در یک تیم نیستند. همواره از تیم اقتصادی دولت نام برده می‌شود؛ اما می‌توان عنوان کرد تعریف تیم، وضعیت موجود نیست چرا که در یک تیم، اشخاص همگرا، منسجم و همفکر هستند.

استقبال از عملکرد وزیر ارتباطات در انتشار اسامی واردکنندگان

وی افزود: در حال حاضر همگرایی و انسجام لازم در بین مسؤولان اقتصادی وجود ندارد و هر کدام نظرات مختلف و حتی مغایر با هم دارند بنابراین نمی‌توان گفت مسؤولان اقتصادی دریک تیم هستند.

نایب رییس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: وزیر ارتباطات عملکرد انقلابی داشت و این وزارتخانه در راستای شفاف‌سازی و مقابله با رانت اسامی کسانی که ارز دولتی برای واردات تلفن همراه دریافت کرده‌اند را منتشر کرد.