وضعیت نابسامان اقتصادی سبب خالی شدن جیب کارگران شده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس وضعیت نابسامان اقتصادی سبب خالی شدن جیب کارگران شده است عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد که دستور کار مجلس با توجه به شرایط اقتصادی باید تنظیم شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، حسن لطفی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رییسه مجلس گفت: وضعیت نابسامان اقتصادی […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

وضعیت نابسامان اقتصادی سبب خالی شدن جیب کارگران شده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تأکید کرد که دستور کار مجلس با توجه به شرایط اقتصادی باید تنظیم شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حسن لطفی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رییسه مجلس گفت: وضعیت نابسامان اقتصادی سبب شده جیب کارگران خالی و سفره اقشار ضعیف جامعه نیز روز‌به‌روز کوچکتر شود، با این حال چرا لوایح و طرح‌هایی در دستور کار مجلس قرار می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: آقای لاریجانی قبل از انتخابات رییس‌جمهوری، چالش‌های کشور را تبیین کردند، اما بعد از آن این موضوع مسکوت ماند، لذا دستور کار مجلس با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید تنظیم شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس تمام آموزه‌های دینی و براساس اصل سوم قانون اساسی بهره‌کشی از نیروی انسانی و تبعیض ممنوع است و این شایسته جمهوری اسلامی ایران نیست، از این رو معلمان پیش دبستانی، دبستان، نهضت سوادآموزی و حق‌التدریسی‌ها که ۱۰ تا ۱۵ سال عمر مفید خویش را صرف آموزش کرده‌اند نباید بلاتکلیف بمانند.