انتقاد کواکبیان به پیشنهاد قطع توزیع روزنامه در ادارات به بهانه صرفه‌جویی

انتقاد کواکبیان به پیشنهاد قطع توزیع روزنامه در ادارات به بهانه صرفه‌جویی نماینده مردم تهران در مجلس از پیشنهاد قطع توزیع روزنامه در ادارات به بهانه صرفه‌جویی انتقاد کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی کواکبیان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی براساس ماده ۱۸ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: رعایت بی‌طرفی هیأت رییسه در اعلام وصول استیضاح […]

انتقاد کواکبیان به پیشنهاد قطع توزیع روزنامه در ادارات به بهانه صرفه‌جویی

نماینده مردم تهران در مجلس از پیشنهاد قطع توزیع روزنامه در ادارات به بهانه صرفه‌جویی انتقاد کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی کواکبیان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی براساس ماده ۱۸ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: رعایت بی‌طرفی هیأت رییسه در اعلام وصول استیضاح وزرا ضرورت دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح‌کرد: موضوع استیضاح برخی وزرا قبل از علی ربیعی مطرح بود از این رو لازم است استیضاح دیگر وزیران از جمله وزیر کشور نیز اعلام وصول شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امروز روز خبرنگار است و دوستان خبرنگار از صبح زحمت کشیده‌اند از این رو لازم است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تأمین امنیت شغلی خبرنگاران، موضوع بیمه خبرنگاران جدیت داشته باشند همچنین اخیراً باب شده برخی دستگاه‌ها در کاهش هزینه‌ها می‌گویند اولین قلم روزنامه‌ها را قطع کنید در حالی‌که آنقدر هزینه‌های اضافی دیگر هست که باید جمع شود و نباید روزنامه‌ها را جمع کرد.