در خواست نشست ویژه کمیسیون امنیت با حضور نمایندگان و کارشناسان برای بررسی FATF

در مجلس مطرح شد در خواست نشست ویژه کمیسیون امنیت با حضور نمایندگان و کارشناسان برای بررسی FATF عضو هیأت رییسه مجلس از نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی کنوانسیون FATF با حضور نمایندگان مجلس و کارشناسان و منتقدان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبررنجبرزاده در نشست علنی مجلس شورای […]

در مجلس مطرح شد

در خواست نشست ویژه کمیسیون امنیت با حضور نمایندگان و کارشناسان برای بررسی FATF

عضو هیأت رییسه مجلس از نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی کنوانسیون FATF با حضور نمایندگان مجلس و کارشناسان و منتقدان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، اکبررنجبرزاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس در خصوص برگزاری نشست برای بررسی ابعاد مختلف کنوانسیون FATF با حضور کارشناسان مرتبط، این درخواست به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع و در نهایت مقرر شد که رییس این کمیسیون جلسه‌ای را در تاریخ ۱۵ مهرماه (یکشنبه هفته آتی) با حضور صاحبنظران و کارشناسان در محل کمیسیون تلفیق برگزار کند، از این رو نمایندگان محترم مجلس نیز می‌توانند برای استماع مباحث مطرح شده در این نشست حضور یابند.

علی‌مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص گفت: در رابطه با نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای بررسی FATF این موضوع مطرح شده که جلسه مذکور به صورت زنده از صداوسیما پخش شود.