انتصاب دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین

انتصاب دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین مسعود حق‌لطفی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین طی حکمی مجتبی‌دایی‌دایی را به منظور ایجاد هماهنگی بیش‌تر میان مدیران حوزه‌های اجرایی مختلف به عنوان دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل […]

انتصاب دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین

مسعود حق‌لطفی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین طی حکمی مجتبی‌دایی‌دایی را به منظور ایجاد هماهنگی بیش‌تر میان مدیران حوزه‌های اجرایی مختلف به عنوان دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، در بخشی از این حکم آمده است: با نگاه به وظایف خطیر و حساس حوزه‌های استانی وزارت راه و شهرسازی و به منظور مشورت برای حل مشکلات در استان‌ها جنابعالی به عنوان «دبیر شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قزوین» منصوب می‌شوید.

امید است با یاری خداوند و همکاری حوزه‌های متبوع به منظور ایجاد هماهنگی بیش‌تر میان مدیران حوزه‌های اجرایی مختلف و همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس؛ در تحقق اهداف و آرمان‌های مجموعه بزرگ راه و شهرسازی در سطح استان موفق و سربلند باشید.