شهردار اصفهان به عنوان شهردار منتخب شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد

با رأی نمایندگان شهرداری‌های کشور شهردار اصفهان به عنوان شهردار منتخب شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد نوروزی، شهردار اصفهان با رأی ۵۹ شهردار منتخب حاضر در انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با کسب بیش‌ترین رأی به عنوان شهردار منتخب شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد. به […]

با رأی نمایندگان شهرداری‌های کشور

شهردار اصفهان به عنوان شهردار منتخب شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد

نوروزی، شهردار اصفهان با رأی ۵۹ شهردار منتخب حاضر در انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با کسب بیش‌ترین رأی به عنوان شهردار منتخب شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انتخاب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مراسم ششمین دوره انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز ۱۸ مهرماه با حضور شهرداران منتخب استان‌ها برگزار و شهرداران عضو شورای این سازمان انتخاب شدند.

در این انتخابات که در سالن اجتماعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شد، قدرت‌ا…‌نوروزی، شهردار اصفهان بیش‌ترین رأی شهرداران حاضر در جلسه را کسب کرد و از سوی رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به عنوان شهردار منتخب این شورا انتخاب شد.

پس از شهردار اصفهان ایرج‌شهین‌باهر، شهردار تبریز بیش‌ترین رأی را کسب کرد و به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

براساس اساسنامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در ترکیب شورای این سازمان ۳ نفر از شهرداران کشور به انتخاب و رأی شهرداران، به عنوان ۳ عضو اصلی شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حضور دارند.