ضررهای پیمانکاران و مردم از فرایند آغاز و تعطیلی پروژه‌ها

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد ضررهای پیمانکاران و مردم از فرایند آغاز و تعطیلی پروژه‌ها عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: پروژه‌ای که آغاز می‌شود و دوباره به تعطیلی می‌رسد، در این فرایند ضرر‌ها متوجه پیمانکار و مردم می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، مجید‌کیان‌پور افزود: نباید زمان تکمیل پروژه‌ها بیش از حد طولانی شود، زیرا ضررهای […]

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

ضررهای پیمانکاران و مردم از فرایند آغاز و تعطیلی پروژه‌ها

عضو کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: پروژه‌ای که آغاز می‌شود و دوباره به تعطیلی می‌رسد، در این فرایند ضرر‌ها متوجه پیمانکار و مردم می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مجید‌کیان‌پور افزود: نباید زمان تکمیل پروژه‌ها بیش از حد طولانی شود، زیرا ضررهای زیادی متوجه پیمانکاران و مردم خواهد شد.

وی در ادامه ضمن حمایت از پروژه‌های حمل و نقل قرارگاه خاتم تأکید‌کرد: چند پروژه بزرگ قرارگاه خاتم در لرستان با روند نامناسبی در حال انجام است.

کیان‌پور اظهارکرد: انتظار داریم دولت این پروژه‌ها را در استان لرستان تأمین اعتبار کند تا به اتمام برسند و لازم است دولت موانع اجرای این پروژه‌ها را ‌بردارد. هر چند پیمانکار هم باید تلاش کند که پروژه‌ها تکمیل شوند.

کیان‌پور در ادامه یادآورشد: متأسفانه چند پروژه در استان به حال خود ر‌ها شده و شرایط خوبی ندارند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس‌شورای‌اسلامی گفت: تکمیل این پروژه‌ها روند جدی در توسعه استان ایجاد می‌کند و دارای اهمیت فراوانی هستند و مجمع نمایندگان استان تکمیل این پروژه‌ها را جزو اولویت‌های مهم قرار داده‌اند.