تکمیل آزادراه تهران-شمال ۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

تکمیل آزادراه تهران-شمال ۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال به ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۸۰ درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می‌شود. به گزارش خانه‌ملت، قلی‌ا…‌قلی‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با […]

تکمیل آزادراه تهران-شمال ۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه می‌خواهد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای اجرای کامل پروژه آزادراه تهران-شمال به ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۸۰ درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می‌شود.

به گزارش خانه‌ملت، قلی‌ا…‌قلی‌زاده، عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای طرح آزادراه تهران-شمال، گفت: دولت در شرایط کنونی عملاً مسؤولیت اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال را بر گردن بنیاد مستضعفان انداخته است.

اعتبار ۳ میلیاردتومانی طرح آزادراه تهران- شمال در لایحه بودجه سال ۹۸

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس‌شورای‌اسلامی ادامه‌داد: متأسفانه در لایحه بودجه سال ۹۸، برای اجرای طرح آزادراه تهران- شمال حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، که این اعتبار قطعاً محدود و کم است.

قطعه یک آزادراه تهران-شمال تا ۶ ماهه سال آینده افتتاح می‌شود

در شرایط کنونی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امروز استفاده می‌شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز براساس گزارش مسؤولان بنیاد مستضعفان تا ۶ ماهه سال آینده افتتاح می‌شود

وی گفت: در شرایط کنونی قطعه ۴ آزادراه تهران-شمال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امروز استفاده می‌شود، از طرف دیگر قطعه یک این پروژه نیز براساس گزارش مسؤولان بنیاد مستضعفان در سال آینده افتتاح می‌شود.

ا…‌قلی‌زاده با بیان این‌که قطعه دوم و سوم آزادراه تهران- شمال پرهزینه‌‌ترین بخش‌های این پروژه محسوب می‌شود، ادامه‌داد: براساس توضیحات سعیدی‌کیا، رییس بنیاد مستضعفان برای اجرای کامل این پروژه به ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۸۰ درصد از این میزان اعتبار برای اجرای دو قطعه دوم و سوم هزینه می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بخش زیادی از قطعات دوم و سوم آزادراه تهران-شمال، پل و تونل بوده و این مسأله کار را برای اجرای و اتمام کامل پروژه سخت کرده است.