تحقیق و تفحص در قرارداد جدید رنو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار شد تحقیق و تفحص در قرارداد جدید رنو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در خواست تحقیق و تفحص در خصوص قرارداد جدید رنو و ایران‌خودرو را دارم و در این خصوص نیز چندین جلسه برگزار شده تا تصویر قرارداد ترجمه شده را در اختیار […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار شد

تحقیق و تفحص در قرارداد جدید رنو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در خواست تحقیق و تفحص در خصوص قرارداد جدید رنو و ایران‌خودرو را دارم و در این خصوص نیز چندین جلسه برگزار شده تا تصویر قرارداد ترجمه شده را در اختیار ما بگذارند.

ولی ملکی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص قرارداد جدید ایران‌خودرو با رنو و کاهش تولید ال ۹۰ در این گروه خودروسازی، اظهارداشت: خودروساز بی‌دلیل میزان تولید محصولات خود را کاهش نمی‌دهد و این مسأله بستگی به بازار، عملکرد قطعه‌سازان و سایر اولویت‌ها دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تولیدکنندگان اولویت‌بندی خود را براساس معیارهای داخلی دارد، گفت: قرارداد جدید رنو و ایران‌خودرو جای سؤال دارد و سؤال من نیز در خصوص این قرارداد پا برجا است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که سؤال ما این است که برای قرارداد قبلی چه اتفاقی افتاد که قرارداد جدید منعقد شده است، ادامه‌داد: در خواست تحقیق و تفحص در خصوص این قرارداد را دارم و در این خصوص نیز چندین جلسه برگزار شده تا تصویر قرارداد ترجمه شده را در اختیار ما بگذارند.

 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان‌کرد: کاهش تولید خودرو ال۹۰ در ایران‌خودرو متأثر از قرارداد جدید نیست.