عرضه ۱۲ محصول ایران خودرو در نمایشگاه اهواز

عرضه ۱۲ محصول ایران خودرو در نمایشگاه اهواز نمایندگان منتخب ایران خودرو در استان خوزستان با هدف ارایه تصویری از توانمندی‌های خود و عرضه محصولات جدید، در سیزدهمین نمایشگاه خودروی اهواز حضور فعالی خواهند داشت.          به گزارش ایکوپرس، نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو در نمایشگاه مذکور با هدف جذب مشتریان، محصولات تولیدی ایران خودرو را از […]

عرضه ۱۲ محصول ایران خودرو در نمایشگاه اهواز

نمایندگان منتخب ایران خودرو در استان خوزستان با هدف ارایه تصویری از توانمندی‌های خود و عرضه محصولات جدید، در سیزدهمین نمایشگاه خودروی اهواز حضور فعالی خواهند داشت.         

به گزارش ایکوپرس، نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو در نمایشگاه مذکور با هدف جذب مشتریان، محصولات تولیدی ایران خودرو را از جمله پژو۲۰۷ اتومات، سوزوکی فیس‌لیفت، تندر پلاس اتومات، هایما‌اس۵، هایما‌اس۷توربو، دنا‌پلاس، اچ۳۰کراس، تندروانت، وانت‌آریسان، پارس‌اتومات، پژو ۲۰۰۸ و پژو ۵۰۸ را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

در نمایشگاه خودروی استان خوزستان که از هفتم اسفندماه سال‌جاری آغاز می‌شود، نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو با همکاری معاونت بازاریابی و فروش، به منظور کسب سهمی مناسب از بازارخودروی استان خوزستان اقدام به پیش‌فروش محصولات تولیدی ایران خودرو خواهند کرد.

حضور در این نمایشگاه‌ها به منظور حفظ مشتری و در مرحله بعد برای بازاریابی، تحقیق و شناسایی بازار هدف صورت می‌گیرد و به این طریق خودروساز نسبت به نیاز بازار مطلع می‌شود.

این نمایشگاه از هفتم اسفندماه جاری به مدت ۴ روزدایر است و ایران‌خودرو با طیفی از محصولات خود در فضایی به مساحت۱۴۰۰مترمربع حضور دارد.

استقبال شهروندان خوزستانی از محصولات ایران خودرو

غرفه محصولات ایران خودرو با گذشت دو روز از برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو اهواز، کانون توجه علاقه‌مندان و صاحبان صنعت بود.

به گزارش ایکوپرس نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو در نمایشگاه مذکور با هدف جذب مشتریان، محصولات تولیدی ایران خودرو را از جمله پژو۲۰۷ اتومات، سوزوکی‌فیس‌لیفت، تندرپلاس‌اتومات، هایمااس۵، هایمااس۷ توربو، دناپلاس، اچ۳۰کراس، تندروانت، وانت‌آریسان، پارس‌اتومات، پژو۲۰۰۸ و پژو۵۰۸ را در معرض دید عموم قراردادند.

در نمایشگاه خودروی استان خوزستان که از هفتم اسفندماه سال‌جاری آغاز شده است، نمایندگی‌های منتخب ایران خودرو با همکاری معاونت بازاریابی و فروش، به منظور کسب سهمی مناسب از بازارخودروی استان خوزستان اقدام به پیش فروش محصولات تولیدی ایران خودرو کردند.

نمایشگاه خودرو اهواز فرصتی مناسب به منظور نمایش توانمندی‌های خودروسازان در پرجمعیت‌‌ترین استان غربی کشور است. تراکم جمعیتی بالای این استان و استقبال بی‌نظیر مردمان این خطه از محصولات به روز و جدید ایران خودرو این نوید را می‌دهد که این شرکت توانسته است به انتظارات مشتریان پاسخ دهد.

همچنین حضور در چنین نمایشگاهی ارتباط آگاهانه و انتخابگرانه بین مشتریان و بخش تولید فراهم می‌کند. در این رهگذر برگزاری نمایشگاه استانی و تحلیل بازخورد‌ها و نظرات، پیشنهاد‌های مجموعه بازدیدکنندگان می‌تواند در توسعه مدیریت خودرو‌سازی کمک شایانی باشد.

شایان ذکر است در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو اهواز شرکت ایران خودرو با ارایه ۱۲محصول جدید و متنوع خود حضور پررنگی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان در این استان دارد.

معاون استاندار خوزستان از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه این استان بازدید کرد

معاون استاندار خوزستان در بازدید از محصولات ایران خودرو در سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو خوزستان، با اشاره به پیشگام بودن ایران خودرو در صنعت خودروسازی، اقدامات مناسب و مطلوب این خودروساز را برای بالا بردن استاندردهای ایمنی و پاسخگویی به نیاز مشتریان را قابل توجه و امیدبخش دانست.      

به گزارش ایکوپرس، جمال‌عالمی‌نیسی گفت: دولت با ارایه مشوق‌های حمایتی مناسب از تولیدات با کیفیت داخلی می‌تواند این صنعت را تقویت کند.

وی با ابراز رضایت از تنوع و کیفیت محصولات ایران خودرو، توجه به نیاز مشتریان در ارتقای دانش فنی در این صنعت را ضروری دانست.

گفتنی است، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو خوزستان تا دهم اسفندماه برای ارایه دستاوردهای خودروسازان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اهواز پذیرای بازدیدکنندگان است.