برپایی نمایشگاه «خودرو» در کرمانشاه با حضور بزرگان خودروسازی کشور

برپایی نمایشگاه «خودرو» در کرمانشاه با حضور بزرگان خودروسازی کشور مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه از برگزاری نهمین نمایشگاه «خودرو» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه خبر داد. رضاسلیم‌ساسانی در گفت‌و‌گو با مهر، در مورد جزییات برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه تا نهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه همزمان با نمایشگاه خودروهای […]

برپایی نمایشگاه «خودرو» در کرمانشاه با حضور بزرگان خودروسازی کشور

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه از برگزاری نهمین نمایشگاه «خودرو» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه خبر داد.

رضاسلیم‌ساسانی در گفت‌و‌گو با مهر، در مورد جزییات برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه تا نهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه همزمان با نمایشگاه خودروهای کلاسیک دایر است.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۳ هزار متر مربع سرپوشیده و فضای باز نمایشگاهی به خودروسازان داخلی و خارجی تخصیص یافته است.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه، متخصصان، علاقه‌مندان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ به محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌الملل مراجعه کنند.

سلیم‌ساسانی حضور شرکت‌های خودروسازی داخلی و همچنین شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه را مورد اشاره قرار داد و افزود: از جمله اقدامات جالب این نمایشگاه حضور شرکت خودروسازی سایپا با متراژ ۸۰۰ متر مربع و شرکت‌های وابسته به آن نظیر پارس خودرو، سیترو، زامیاد، سایپا دیزل و ایران خودرو صحنه و شرکت‌های خارجی سانگ‌یانگ و رامک خودرو است.

وی تصریح کرد: ‌در این نمایشگاه به منظور حمایت از تولیدکنندگان استان تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده و تولیدکنندگان قطعات و لوازم جانبی خودرو نیز در این نمایشگاه حضور دارند.