شورای رقابت: قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد

شورای رقابت: قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد رییس شورای رقابت از قابل قبول نبودن دلایل خودرو‌سازان برای افزایش قیمت خودرو خبر داد. به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا شیوا افزود: خودروسازان معتقد به افزایش قیمت مواد اولیه مانند فولاد، آلومینیم، شیشه و مابقی مواد مصرفی این صنعت هستند که به علت واضح نبودن […]

شورای رقابت: قیمت خودرو افزایش نمی‌یابد

رییس شورای رقابت از قابل قبول نبودن دلایل خودرو‌سازان برای افزایش قیمت خودرو خبر داد.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رضا شیوا افزود: خودروسازان معتقد به افزایش قیمت مواد اولیه مانند فولاد، آلومینیم، شیشه و مابقی مواد مصرفی این صنعت هستند که به علت واضح نبودن دلایل عنوان شده افزایش قیمتی در خودرو وجود نخواهد.

وی گفت: درباره تغییر قیمت خودرو پس از استعلام از بانک‌مرکزی در خصوص صحت تغییرات مواد اولیه تصمیم‌گیری خواهد شد.

رییس شورای رقابت با اشاره به جلسه برگزار شده با خودروسازان افزود: این جلسه در رابطه با تقاضای خودروسازان در خصوص افزایش قیمت با مدیرعاملان و برخی از اعضا این شرکت‌ها برگزار شده است.

شیوا با اشاره به ارایه توضیح دلایل یکی از شرکت‌های خودروساز در خصوص کاهش تولید امسال نسبت به سال گذشته ادامه داد: این شرکت‌ها اعلام کردند حاشیه بازار ایجاد شده در خودرو به دلیل حجم بالای تقاضای کاذب است.

وی با اشاره به اعلام خودروسازان در خصوص محدودیت توزیع اینترنتی خودرو افزود: از نتایج حاصله این جلسه برخی اعضا موافق و برخی مخالف هستند.