سهمیه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی ‌تا ۴ اسفندماه واریز می‌شود

سهمیه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی ‌تا ۴ اسفندماه واریز می‌شود مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن‌ماه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی‌تا چهارم اسفندماه خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن‌ماه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی‌ و تاکسی‌های اینترنتی تا چهارم اسفندماه به […]

سهمیه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی ‌تا ۴ اسفندماه واریز می‌شود

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن‌ماه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی‌تا چهارم اسفندماه خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی ‌اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، از واریز اعتبار سهمیه تخصیصی سوخت بهمن‌ماه خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی‌ و تاکسی‌های اینترنتی تا چهارم اسفندماه به حساب رانندگان خبر داد.

مرتضی ضامنی درباره واریز نوبت سوم یارانه سوخت افزود: تا روز یکشنبه چهارم اسفندماه، تفاوت ریالی سهمیه سوخت بهمن به حساب رانندگان خودرو‌های حمل‌ونقل عمومی‌که اطلاعاتشان تأیید شده است، واریز می‌شود.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: تاکنون دو مرحله از سهمیه سوخت اختصاص یافته به این دسته از رانندگان شامل آذر و دی‌ماه، به حساب‌شان واریز شده است.

وی درباره آن دسته از رانندگانی که تاکنون اعتبار سوخت دریافت نکرده‌اند، گفت: فهرست ثبت شده تعدادی از رانندگان مشمول به علت مغایرت اطلاعات در بخش‌های مختلف دارای مشکل بود که پس از رفع ایراد، سهمیه بهمن‌ماه این خودرو‌ها نیز در زمان اعلام شده واریز می‌شود.

این مسؤول در پایان گفت: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه‌های معوق رانندگان نیز به صورت تجمیعی تا نیمه اول اسفندماه به حساب‌شان واریز خواهد شد.