مهم‌ترین مشکل شرکت زغال‌سنگ زرند، فرسودگی تجهیزات و تکنولوژی

رییس هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان عنوان کرد مهم‌ترین مشکل شرکت زغال‌سنگ زرند، فرسودگی تجهیزات و تکنولوژی رییس هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان یکی از مشکلات این شرکت را عدم پرداخت مطالبات توسط تنها مشتری این شرکت عنوان کرد و گفت: مطالبات زغال‌سنگ کرمان از ذوب‌آهن اصفهان بالغ بر ۶۰۰میلیاردریال است که اگر پرداخت شود […]

رییس هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان عنوان کرد

مهم‌ترین مشکل شرکت زغال‌سنگ زرند، فرسودگی تجهیزات و تکنولوژی

رییس هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان یکی از مشکلات این شرکت را عدم پرداخت مطالبات توسط تنها مشتری این شرکت عنوان کرد و گفت: مطالبات زغال‌سنگ کرمان از ذوب‌آهن اصفهان بالغ بر ۶۰۰میلیاردریال است که اگر پرداخت شود بسیاری از مشکلات موجود جامعه کارگری برطرف می‌شود.

 به گزارش فارس، مهدی‌یوسف‌اللهی در نشست بررسی مسایل و مشکلات صنعت زغال‌سنگ در زرند بر ضرورت اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت زغال‌سنگ کرمان تأکید کرد و اظهارداشت: مهم‌ترین مشکل شرکت زغال‌سنگ زرند، فرسودگی تجهیزات و تکنولوژی پایین در این شرکت است.

رییس هیأت مدیره شرکت زغال‌سنگ کرمان ادامه‌داد: متأسفانه تکنولوژی موجود در این کارخانه قدیمی و با تکنولوژی روز دنیا فاصله زیادی داشته و به همین دلیل راندمان کار در این جا بسیار پایین است که اگر مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و مدیران سخت‌کوش این مجموعه را شاهد نبودیم، قطعاً با بحران روبه‌رو می‌شدیم.

وی یکی دیگر از مشکلات شرکت زغال‌سنگ کرمان را عدم پرداخت مطالبات توسط تنها مشتری این شرکت عنوان‌کرد و گفت: مطالبات زغال‌سنگ کرمان از ذوب‌آهن اصفهان بالغ بر ۶۰۰ میلیاردریال است که اگر پرداخت شود، بسیاری از مشکلات موجود جامعه کارگری برطرف می‌شود.

یوسف‌اللهی مداخله دولت و اصلاح برخی قوانین موجود در حوزه بیمه و مالیات توسط مجلس را برای نجات صنعت زغال‌سنگ بسیارضروری و با اهمیت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: دولت و مجلس باید نگاه ویژه‌ای به صنعت زغال‌سنگ داشته باشند تا این صنعت در کشور تقویت شده و کارآمد باشد.

امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، خنجری، فرماندار زرند و جمعی از مسؤولان مربوطه از بخش‌های مختلف کارخانه زغال‌شویی زرند بازدید کرده و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفتند.