رکود معادن استان بوشهر با کاهش فعالیت‌های عمرانی

رییس صنعت، معدن و تجارت بوشهر مطرح  کرد   رکود معادن استان بوشهر با کاهش فعالیت‌های عمرانی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کاهش فعالیت‌های عمرانی باعث رکود فعالیت معادن استان بوشهر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدحسین حسینی‌محمدی اظهارداشت: در راستای مقابله با گرانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و […]

رییس صنعت، معدن و تجارت بوشهر مطرح  کرد  

رکود معادن استان بوشهر با کاهش فعالیت‌های عمرانی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کاهش فعالیت‌های عمرانی باعث رکود فعالیت معادن استان بوشهر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیدحسین حسینی‌محمدی اظهارداشت: در راستای مقابله با گرانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و نظارت مستمری بر بازار صورت می‌گیرد.

وی از تلاش جدی برای مقابله با گران‌فروشی خبر داد و اضافه‌کرد: در راستای کنترل قیمت اجناس و برخورد با گران‌فروشان گشت‌های مختلفی را برگزار کرده و برخورد قاطعی با گران‌فروشان داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی سامانه ۱۲۴ برای ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی بیان‌کرد: بازرسان برای بررسی و کنترل قیمت‌های اجناس در بازار حضور گسترده‌ای دارند.

صادرات محصولات بخشی از معادن

وی کاهش فعالیت‌های عمرانی در استان بوشهر را عامل رکود فعالیت معادن در استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با رونق فعالیت در صنعت ساختمان این معادن به چرخه فعالیت بازگردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صادرات محصولات بخشی از معادن استان بوشهر بیان‌کرد: زیرساخت‌های لازم صادرات این معادن به کشورهای مختلف از جمله قطر افزایش یافته است.