افزایش ۴۵درصدی فروش فولادمبارکه در مردادماه

افزایش ۴۵درصدی فروش فولادمبارکه در مردادماه شرکت فولادمبارکه گزارش عملکرد یک و ۵ماهه را منتشر کرد که با فروش ۱٫۵۹هزار میلیارد تومان از محصولات در مرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۵درصدی روبه‌رو شده است. به گزارش ماین‌نیوز، در جریان انتشار گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌های بورسی و فرابورسی، فولادمبارکه ۷٫۵هزار میلیارد تومانی […]

افزایش ۴۵درصدی فروش فولادمبارکه در مردادماه

شرکت فولادمبارکه گزارش عملکرد یک و ۵ماهه را منتشر کرد که با فروش ۱٫۵۹هزار میلیارد تومان از محصولات در مرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۵درصدی روبه‌رو شده است.

به گزارش ماین‌نیوز، در جریان انتشار گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌های بورسی و فرابورسی، فولادمبارکه ۷٫۵هزار میلیارد تومانی هم گزارش عملکرد مرداد و ۵ ماهه را منتشر کرد.

در این راستا، «فولاد» در ماه قبل توانست ۱٫۵۹هزار میلیارد تومان به فروش برساند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته (۱٫۱هزار میلیارد تومان) ۴۵درصد رشد داشته است. مبلغ فروش این شرکت فولادی در تیرماه نیز برابر با ۱٫۸۵ هزار میلیارد تومان و مجموع فروش در ۵ ماه نخست سال‌جاری برابر با ۸٫۱۵هزار میلیارد تومان بوده است.

مقدار فروش انواع مختلف محصولات در مردادماه برابر با ۵۷۳ هزار تن بوده که نسبت به تیر ماه (۶۷۴ هزار تن) با کاهش همراه شده است. نرخ فروش محصولات گرم و سرد نیز در مرداد ماه نسبت به میانگین ۴ماه گذشته با رشد ۴ و ۶ درصدی همراه بوده است.